جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهربا اشاره به بستری بودن 196 نفر در بیمارستان های استان گفت: کرونا جان ۳ بوشهری دیگر را گرفت.

به گزارش دیارجنوب، دکتر احمد یزدان پناه در این ارتباط اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 43 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که ابتلای 8 مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون 25 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: متاسفانه از مجموع موارد بستری در بخش‌ مراقبت‌های ویژه کرونایی، 16 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.بوشهر

omikron
دکتر یزدان پناه درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: متاسفانه امروز 3 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا 2 آقا با 84 و 80 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، تنفسی، دیابت و فشار خون و خانمی با 90 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای تنفسی و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 48 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای 20 مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
دکتریزدان پناه افزود: تا کنون 2090 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع پاندمی کرونا در کشور تاکنون 101596 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان ها
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: طبق آخرین وضعیت رنگبندی 3 شهرستان‌ دیلم، تنگستان و عسلویه در وضعیت قرمز و پرخطر، 4 شهرستان بوشهر، دشتستان، جم و دیر در وضعیت نارنجی و خطرناک و 3 شهرستان گناوه، دشتی و کنگان در وضعیت زرد و کم خطر کرونایی قرار دارند.
به نقل از خبرنگار وبدا؛ دکتریزدان پناه اظهار کرد: خوشبختانه روند ابتلا و بستری در بیمارستان‌های استان سیر نزولی دارد ولی از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم تا پایان این موج همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا با کمترین موارد فوتی این موج را پشت سر بگذاریم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group