جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

کار بچه‌های سپاه برای مقابله با توطئه‌های گروهک‌ها دشوار شده بود. ازاین‌رو باید فکر اساسی و چاره‌ای مؤثر برای خشکاندن ریشه‌های فتنه منافقان و ضدانقلاب، اندیشیده می‌شد که شهید محمد تورانی با توانایی و استعدادی که داشت پذیرفت بین‌شان نفوذ کند. این شهید در تشکیلات منافقین به جایگاه بالایی رسید و نقش اصلی فروپاشی این تشکیلات را داشت.

به گزارش دیارجنوب به نقل به نقل از ایسنا، «عملیات نفوذ» روایت نفوذ طلبه شهید محمد تورانی در تشکیلات منافقین است. نگاهی اجمالی به عملکرد برخی گروهک ها نشان می دهد گاه مرکزیت تقویت بسیاری از جریان های مارکسیستی و غیره در این استان قرار داشته است.

حربه های رنگارنگ عناصر نفوذی ضدانقلاب در جذب نسل جوان نیز تا حدی بود که باعث انحراف بعضی از جوان های مذهبی شد. کار بچه های سپاه برای مقابله با توطئه های گروهک ها دشوار شده بود.

talabe nofoz

عملیات نفوذ

ازاین رو باید فکر اساسی و چاره ای مؤثر برای خشکاندن ریشه های فتنه منافقان و ضدانقلاب، اندیشیده می شد که شهید محمد تورانی با توانایی و استعدادی که داشت پذیرفت بینشان نفوذ کند این شهید در تشکیلات منافقین به جایگاه بالایی رسید و نقش اصلی فروپاشی این تشکیلات را داشت. نامبرده پس از مدتی توسط منافقین شناسایی و به طرز بسیار فجیعی به شهادت رسید.

دشمن همیشه در کمین است. این جمله را کسانی خوب درک می کنند که عمری را با توطئه های فکری، فرهنگی و نظامی دشمن دست وپنجه نرم کرده اند. استان مازندران به دلیل هم جواری با یکی از دو قطب اصلی امپریالیسم، یعنی کشور شوروی سابق و همسایگی با پایتخت، همواره مورد طمع دشمنان این مرز و بوم در اجرای سیاست های زیاده طلبانه شان قرار داشته است. با پیروزی انقلاب اسلامی و تهدید منافع جهان خواران، انواع گروهک های التقاطی و معارض با دین و انقلاب در سطح این استان به صورت آشکار یا پنهان به فعالیت های گسترده ای دست زدند.

کتاب «عملیات نفوذ» را سید حمید مشتاقی نیا به نگارش درآورده و انتشارات شهید کاظمی در ۸۴ صفحه آن را به چاپ رسانده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group