شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

در آغازین روز مرحله اول از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر هندبال کشور، دو تیم ستارگان دشتستان و مس کرمان روبروی هم قرار گرفتند که در پایان مس با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ پیروز شد.

به گزارش دیارجنوب، دور برگشت رقابتهای لیگ برتر هندبال ایران روز پنجشنبه بیست و هشتم بهمن‌ماه در حالی در سالن شهید سلیمانی تالار هندبال فدراسیون هندبال آغاز شد که تیم ستارگان نماینده استان بوشهر در این رقابتها باید به مصاف تیم مدعی و پرمهره صنعت مس کرمان می‌رفت.
تیم هندبال مس کرمان که در فصل قبل عنوان نایب‌قهرمانی سوپرلیگ هندبال ایران را کسب کرد و در سالهای اخیر همواره یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود؛ در این دیدار موفق شد با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ از سد ستارگان بگذرد و همچنان خود را در قواره یک مدعی قهرمانی ببیند.

setaregan d mes 1
از دیگر سو ستارگان که در تعطیلات نیم‌فصل بحرانهای مختلفی را از سر گذرانده بود در این بازی و به‌خصوص در نیمه‌ی اول هرگز در حد بازنده ظاهر نشد و پا به پای حریف متمول و قدرتمند خود پیش رفت. در ابتدای این نیمه تیم کرمانی توانست با درخشش ستاره‌های ملی‌پوش خود جهانی، سرپوشی، ابویی و نوروزی از نماینده دشتستان پیش بیفتد و حتی برتری خود را به سه گل افزایش دهد اما بازی درخشان ستارگان اجازه افزایش اختلاف را نداد و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ به سود نماینده کرمان به پایان رسید.
نیمه دوم اما بازی روی دیگری داشت. رضا عباسی که بیشتر روزهای تعطیلات نیم‌فصل را به دلیل مشکلات مدیریتی باشگاه از دست داد و در روزهای پایانی پیش از سفر به تهران نیز بازیکنانش را به دلیل ابتلای آنان به کرونا در اختیار نداشت، در نیمه‌ی دوم نتوانست برای خستگی و مشکل بدنی بازیکنانش و از دست رفتن تمرکز آنها چاره‌ای بیابد و قافیه را نه در زمین بلکه در هفته‌های پیش از شروع مسابقه به مس کرمان باخت.
در این نیمه بازیکنان اصلی ستارگان همچون رعیتی به دلیل تحلیل رفتن قوای جسمانی‌شان به ناچار بیشتر زمان بازی را روی نیمکت گذراندند؛ قضات، کریمی، سالمی، اهوازی و عزتی درخشش نیمه اول را نداشتند و تعلیق‌های دو دقیقه‌ای همراه با عدم تمرکز در زدن شوتهای آخر سبب شد ستارگان نتواند پایاپای حریف قدرتمندش پیش برود و در حالیکه در لحظاتی از بازی اختلاف دو تیم به ده گل رسیده بود در نهایت مسابقه با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ به سود تیم مدعی مس کرمان پایان یافت.
تیم پرمهره‌ای که دو بازیکن از ترکیب ثابت تیم ملی، دو بازیکن جانشین در تیم ملی و دو بازیکن خارجی اهل روسیه و مولداوی را در ترکیب خود دارد!
در ادامه این رقابتها روزهای یکم و سوم اسفند تیم ستارگان به‌ ترتیب به مصاف تیمهای نفت و گاز گچساران و زغال‌سنگ طبس خواهد رفت؛ حریفانی که نتیجه‌ی رقابت با آنها می‌تواند تا حد زیادی سرنوشت ستارگان را در این فصل لیگ برتر ایران مشخص کند.

setaregan d mes 1setaregan d mes 1setaregan d mes 1setaregan d mes 1setaregan d mes 1setaregan d mes 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group