شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل سند اراضی مردم آب‌پخش و دیگر نقاط دشتستان در سطح ملی دنبال می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی در جمع مردم آب‌پخش در مصلای جمعه این شهر با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند مردمی ایران اسلامی اظهار داشت: ۲۲ بهمن یوم‌الله است زیرا روزی است که دست قدرت الهی آشکار می‌شود.
وی به آثار و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: باید قدردان این انقلاب باشیم که با رهبری امام و تدبیر خلف صالح ایشان ادامه یافته است. برای فهم دستاوردهای انقلاب اسلامی باید شرایط امروز کشور را با پیش از انقلاب مقایسه کنیم.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال توسعه و پیشرفت است افزود: وقتی امروز را با چهل سال قبل مقایسه می‌کنیم عزت و آزادی و استقلال کشور با گذشته قابل مقایسه نیست.
وی بیان کرد: نباید برخی از مشکلات و کاستی‌ها باعث شود که برکات انقلابی که به برکت خون شهدایی همچون شهید شریفی و… به ثمر رسیده است را فراموش کنیم.
رضایی با بیان اینکه نوکری و خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانم تاکید کرد: یکی از مسائل مهم مردم آب‌پخش مسئله سند زمین‌های مردم است و از روزی که افتخار خدمت به مردم در مجلس را داشته‌ام به صورت جدی این موضوع را پیگیری و دنبال کرده‌ام.

rezaee abpakhsh

وی با اشاره به اینکه موضوع سند اراضی مردم را به صورت ویژه دنبال کرده و وقت زیادی گذاشته‌ام افزود: دو بار با رئیس قوه قضائیه و دو بار با رئیس جمهور در این مورد صحبت و پیگیری کرده‌ام.

تعری

رضایی خواستار عزم جدی دولت برای رفع این مشکل شد و افزود: وقتی که کاری به صورت اداری حل می‌شود و نیازی هم به بودجه خاصی ندارد باید با تصمیم‌گیری مناسب، مشکل مردم حل شود.

وی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی آب‌پخش وضعیت مطلوبی ندارند اضافه کرد: هفته گذشته به همراه استاندار بوشهر دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتیم و مسائل مختلف حوزه راه مناطق مختلف شهرستان از جمله در بخش آبپخش مطرح و پیگیری شد.

نماینده مردم دشتستان از پیگیری مسیر آب‌پخش به کره‌بند خبر داد و گفت: وزیر راه و شهرسازی قول داده‌اند که اعتبارات لازم برای تعریض این مسیر اختصاص یابد.

رضایی تاکید کرد: تعریض این دو مسیر خواسته بحق مردم است و پیگیری لازم را در دیدار با وزیر راه و شهرسازی داشتیم و امیدواریم به زودی شاهد تحقق این مطالبه بحق مردم آب‌پخش باشیم.

وی در مورد مسئله خرما به عنوان مهمترین موضوع اقتصاد مردم آب پخش بیان کرد: یکی از اولویت‌های بنده در دشتستان مسئله خرما بوده و پیگیری‌های زیادی را در این زمینه داشته‌ایم.

دکتر رضایی اظهار داشت: نقشه راهی را برای ساماندهی مسئله خرما آغاز کرده‌ایم. کشورهای همسایه شمالی از جمله روسیه فرصت و مقصد خوبی برای خرمای دشتستان هستند.

وی افزود: در صورت تحقق توافق‌هایی که در سفر آیت‌الله رئیسی به این کشور داشتیم، می‌توانیم به دستاوردهای خوبی برسیم. اگر این موضوعات را به نتیجه برسانیم شاهد تحول در اقتصاد مردم به‌ویژه کشاورزان دشتستان خواهیم بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت وحدت تاکید کرد و گفت: همه توان شهر باید برای آبادانی آب‌پخش صرف شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group