سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طبق گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان‌های عسلویه و دیلم از وضعیت نارنجی پرخطر به وضعیت قرمز خیلی پرخطر کرونایی ۵۰ درصد شهرستانهای این استان قرمز شدند.

به گزارش دیارجنوب، دکتر احمد یزدان پناه روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: براین اساس شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دیلم، عسلویه و گناوه در وضعیت قرمز خیلی پرخطر کرونایی قرار دارند.
وی بیان کرد: براساس گزارش سامانه ماسک شمار شهرستان‌های نارنجی استان بوشهر کاهش یافته و در زمان حاضر تنها ۲۰ درصد شهرستان‌های استان از جمله کنگان و دشتستان که تا هفته گذشته در وضعیت قرمز قرار داشت امروز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

sorkh corona
یزدان پناه اضافه کرد: طبق گزارش سامانه ماسک همچنین با تغییر رنگ شهرستان‌های دشتی از قرمز خیلی پرخطر و دیر از نارنجی پرخطر به زرد با خطر متوسط در زمان حاضر ۳۰ درصد شهرستانهای استان دروضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از وضعیت نگران‌کننده شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۱۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۲ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.
یزدان‌پناه افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹۷هزار و ۹۹۴ نفر به این ویروس مبتلا و ۲ هزار و ۵۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group