شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: باید از همه ظرفیت های بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و کاهش مهاجرت در روستاها استفاده شود.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، علی باستین روز جمعه در آئین افتتاح پروژه های عمرانی در آبپخش دشتستان اظهار داشت: برای حضور و ظهور گسترده بخش خصوصی در استان باید تمامی ظرفیت ها را فعال و کل فضا را آماده سازی کنیم.
وی، نسخه شفا بخش اقتصاد کشور را حضور بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: با همه ظرفیت های موجود در استان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی تلاش خواهیم کرد و فعالان در این عرصه نیزحمایت می شوند.

perojeh fajr dashtestan 1
باستین به مهاجرت و فقر در روستاهای استان بوشهر اشاره کرد و گفت: اکثر روستاها در این استان از حداقل زیرساخت ها بهره مند هستند ولی بدلیل فراهم نبودن زمینه بخش خصوصی و ایجاد اشتغال، مهاجرت صورت می گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: با شکل گیری این رویکرد در کل دستگاه های اجرایی و فعال کردن اشتغال بخش خصوصی، ماندگاری جمعیت در روستاها تثبیت و مهاجرت کاهش می یابد.
وی افتتاح هریک از واحدهای تولیدی را بعنوان یک گلدان در جنگ عنوان کرد و گفت: ما همانند یک سرباز انجام وظیفه میکنیم و از هیچ کوششی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهیم کرد.

 خبر مرتبط:

افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی دشتستان با حضور استاندار بوشهر+ تصاویر اختصاصی

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group