جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: باید از پتانسیل ها و ظرفیت های بومی منطقه برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال استفاده شود.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، صادق بوستانی روز جمعه ۱۵ بهمن ماه در آئین افتتاح پروژه های عمرانی در بخش ارم دشتستان اظهار داشت: این شهرستان مهمترین گلوگاه استان بوشهر و دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری است.
وی به جایگاه ویژه و پتانسیل های عظیم بخش ارم دشتستان در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: امیدواریم با بررسی مسائل و پیگیری ها بتوانیم بخوبی از ظرفیتهای این بخش استفاده کنیم.
بوستانی تصریح کرد: نگاه دولت و استاندار بوشهر درخصوص شهرستان دشتستان مبتنی بر محرومیت زدایی، مردم داری و اشتغال زایی است.

perojeh fajr dashtestan 1
سرپرست فرمانداری دشتستان عنوان کرد: در دهه فجر امسال ۱۴۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: از این تعداد پروژه ها ۱۱۸ پروژه افتتاحی و ۲۵ پروژه آغاز عملیات اجرایی است.
بوستانی به اهمیت و جایگاه ویژه گازرسانی در بخش ارم اشاره کرد و گفت: این پروژه از دیگر ظرفیت های این منطقه است که میتواند درخصوص محرومیت زدایی و اشتغال زایی موثر باشد و باید از آن بخوبی استفاده کرد.
وی پروژه های افتتاحی بخش ارم را برشمرد و عنوان کرد: احداث زمین والیبال در دهرود سفلی، بهسازی کوچه ها و معابر محلی، سردخانه نگهداری جسد در روستای رود فاریاب، آسفالت کوچه ها، احداث 25 واحد مسکونی برای مددجویان، احداث مخزن 5هزار متر مکعبی، اجرای خطوط انتقال آب به کانون اسکان در منطقه ارم و برق رسانی به کانون های عشایری و توسعه شبکه گاز رسانی از دیگر پروژه های این بخش است.
بوستانی به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان اشاره کرد و افزود: شهرستان در وضعیت حساسی قرار گرفته که همگی باید در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشیم.
وی با اشاره به تجهیز مراکز جدید در شهرستان گفت: امیدواریم با مدیریت و همکاری مردم بتوانیم وضعیت شهرستان را کنترل کرده و از پیک ششم عبور کنیم.

خبر مرتبط:

افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی دشتستان با حضور استاندار بوشهر+ تصاویر اختصاصی

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group