جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش آمار بستری در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان گفت: برگزاری تجمع و جلسات غیرضروری در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

به گزارش دیارجنوب، حسن ملکی عصر سه‌شنبه در نشست با روسای بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه سویه جدید کرونا قدرت سرایت بسیار بالایی دارد گفت: بار مراجعات به بیمارستان‌ها و مراکز سرپایی استان بوشهر به‌شدت افزایش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر نگران‌کننده است افزود: بستری بخش ویژه در بیمارستان‌های استان بوشهر به‌سرعت در حال افزایش است که جای نگرانی دارد و نگران به وجود آمدن فاجعه کرونا در استان بوشهر هستیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر اینکه متأسفانه چند روزی است که وارد پیک ششم شده‌ایم افزود: آمار بستری در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر نگران‌کننده است.

maleki o pezeshki
بیمارستان‌ها در آمادگی کامل
ملکی زاده با بیان اینکه بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی و دولتی و خصوصی در استان بوشهر در آمادگی کامل برای مقابله با این پیک باشند فزود: با هماهنگی‌هایی که با رؤسای بیمارستان‌های غیردانشگاهی در استان صورت گرفته آن‌ها نیز برای مقابله با کرونا در آمادگی کامل هستند که از همکاریشان تشکر فراوان را دارم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر اینکه تزریق دوز سوم منجر به کاهش شدت بیماری، میزان مرگ‌ومیر و کاهش ابتلاء خواهد شد خاطرنشان کرد: برگزاری هرگونه تجمعات و جلسات غیرضروری در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.
لزوم همراهی با مدافعان سلامت
وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت و شهدای انقلاب بیان کرد: مدافعان سلامت حدود دو سال با بحران کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
وی با بیان اینکه نیروهای بهداشت و درمان بیش از توان خود برای مهار و مقابله با این ویروس منحوس به کار بردند گفت: مدافعان سلامت استان بوشهر با تمام کمبود امکانات چند پیک ویروس منحوس کرونا را سپری کردند که متأسفانه در حال حاضر نیز بالید با پیک ششم مقابله کنند.
ملکی زاده با اشاره به اینکه متأسفانه انسان‌های زیادی در کشور، استان و جهان را براثر کرونا ازدست‌داده‌ایم افزود: باید در قدم اول تمام تلاش مدافعان سلامت در حوزه پیشگیری و بعدازآن در حوزه درمان باشد و این موضوع در خصوص بیماری کرونا بیشتر از سایر بیماری‌ها باید باشد./

استان بوشهر

Template Design:Dima Group