جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

استاندار بوشهر با بیان اینکه چرخ توسعه بدون وقفه فعال است گفت: در این راستا طرح‌های مهم عمرانی در شهرستان جم اجرایی و عملیاتی شده که در اجرای ۲ سد در این شهرستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح شهرداری بهارستان شهرستان جم با حضور معاون عمرانی وزیر کشور روند ارتقاء بهارستان به شهر را مورد اشاره قرار داد و با قدردانی از نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان، فرماندار و امام جمعه عسلویه اظهار داشت: بهارستان با داشتن ویژگی و شاخص‌های لازم با عنایت و توجه معاون عمرانی وزیر کشور به شهر تبدیل و امروز شهرداری آن افتتاح شد.
وی، با اشاره به اینکه دولت در شرایط سخت منابع مالی و اعتباری قرار دارد گفت: دولت اکنون سخت‌ترین دوران در عرصه منابع مالی در 40 سال انقلاب اسلامی تجربه می‌کند چراکه دشمنان در جنگ اقتصادی درآمدهای نفتی کشور را هدف قرار داده است.
استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته که محدودیت‌های اعتباری و مالی نتوانسته چرخ توسعه را متوقف کندافزود: امسال بی‌سابقه ترین وضعیت مالی در طول 40 سال پشت سرمی‌گذاریم ولی خللی بر روند اجرایی طرح‌های عمرانی نگذاشته است.
گراوند با بیان اینکه طرح‌های مهم عمرانی در شهرستان جم اجرایی و عملیاتی شد خاطر نشان کرد: 2 سد مهم در شهرستان جم عملیات اجرایی آن آغاز شده که در سال گذشته 84 میلیارد تومان تخصیص یافت و در اجرای این سدها 1100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.
وی، از اجرایی شدن خط انتقال آب این سدها خبر داد و بیان کرد: آب سدهای باغان و دشت پلنگ با خط آبرسانی، پس از انتقال به بخش ریز، آب پالایشگاه گاز جم را هم تامین می‌کند.
استاندار بوشهر با اشاره به اجرای خط انتقال آب سیراف به جم خاطر نشان کرد: این پروژه با همکاری وزارت اجرایی شده و اکنون فعال است که امید می‌رود بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح شود.
گراوند با تاکید بر تقویت اتحاد و انسجام افزود: در جنگ تحمیلی اقتصادی نیاز به تقویت انسجام و اتحاد است تا بتوانیم گردنه سخت اقتصادی را پشت سربگذاریم/.تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group