شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: تمامی شهرداران باید ظرف مدت ۱۰ روز آینده کلیه تجهیزات و امکانات امدادی و آتش نشانی خود را متناسب با استاندارد اصلاح کنند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، احمد بنافی عصر سه شنبه 12 مهر ماه در جلسه جمع‌بندی و گزارش مانور امداد و نجات جاده‌ای (ساعت صفر) اظهار کرد: مهمترين هدف مانورها شناسایی نواقص و مشكلات در عرصه امدادرسانی به سوانح جاده‌اي است که باید در پی رفع آنها اقدامات عاجل شود.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن مانور و حضور به موقع دستگاه‌های امدادی در صحنه، خواستار شناسایی نقاط کور مخابراتی محورهای مواصلاتی شهرستان توسط کارگروه فنی با مدیریت معاون عمرانی فرماندار و برطرف کردن آنها توسط فن آوری و اطلاعات و مخابرات استان شد.

farmandari atashneshani 1
بنافی متذکر شد: با اصلاح فرایند ساز و کار اطلاع رسانی به دستگاه‌های امدادی و دگرامدادی از هدر رفت زمان در مواقع بحران جلوگیری شود.
وی همچنین با بیان اینکه معاون عمرانی فرماندار به همراه کارشناسان ستاد بحران استان میزان آمادگی و تجهیزات کلیه آتش‌نشانی‌های شهرستان را مورد بررسی قرار دهند، تاکید کرد: تمامی شهرداران ظرف مدت ۱۰ روز آینده کلیه تجهیزات و امکانات امدادی و آتش نشانی خود را متناسب با استاندارد اصلاح کنند.
فرماندار دشتستان در پایان نیز خواستار آموزش نیروهای آتش نشانی شهرستان ظرف مدت یکماه توسط ستاد بحران استان شد.
گفتنی است؛ مانور امداد و نجات جاده‌ای (ساعت صفر) در محور مواصلاتی کنارتخته به دالکی برگزار شد.

farmandari atashneshani 1farmandari atashneshani 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group