پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

به مناسبت هفته فراجا مراسم گرامیداشت هفتهٔ نیروی انتظامی در مدرسه آینده برتر برگزار شد.

مریم قاسمی – به گزارش دیارجنوب، به مناسبت هفته فراجا مراسم گرامیداشت هفتهٔ نیروی انتظامی با حضور رضوان حیات مشاور و مددکار کلانتری 11 فرهنگ شهر در مدرسهٔ آینده برتر در تاریخ ۱۴۰۱/۷/۱۲ برگزار شد.
در این مراسم ارتقا سطح آمادگی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قبال فشار جامعه به دانش آموزان آینده برتر آموزش‌هایی ارائه شد.
رضوان حیات مشاور و مددکار کلانتری 11 فرهنگ شهر در این مراسم در خصوص فعالیت‌های مشاورین یگان خلاصه‌ای عنوان کرد و گفت: وظایف پلیس و آگاه کردن دانش آموزان جهت تعامل با پلیس، شناسایی چراغ‌راهنما و بالا بردن مهارت و آگاهی دانش آموزان جهت مراقبت از خود هنگام عبور از خیابان و خروج از منزل با رعایت قوانین و پیشگیری از مشکلات رفتاری و آسیب‌های اجتماعی در قبال فشار جامعه و اهمیت نظم و انضباط در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان (در خانه، جامعه، مدرسه) ازجمله مباحث و موضوعات مطرح‌شده در این مراسم بود.

در پایان به دانش آموزان برتر پاسخ‌دهنده با سؤالات مباحث مطرح‌شده در این مراسم جوایزی اهدا شد.

bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1bartar niroentezami 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group