سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس از تکمیل ۲۲ مدرسه در شهرستان‌های جنوبی استان خبر داد و گفت: این مدارس با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اعتبارات وزارت نفت راه‌اندازی و تجهیز شد.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان کنگان خاستگاه قداست و بقا و استمرار انقلاب اسلامی را مدارس دانست و اظهار داشت: پرورش دانش‌آموزان بر اساس تراز انقلاب اسلامی با حضور معلمان انقلابی یک ضرورت است.
نماینده کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی نقش شهدا در اقتدار ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهید صافی‌ها به‌عنوان دانش‌آموز شهید کم سن استان بوشهر از دره‌بان شهرستان جم و دیگر شهدای دانش‌آموز و دانشجوی ایران اسلامی برای مقابله با دشمن و ساختن ایرانی آباد، در یک دست اسلحه و در دست دیگر کتاب داشتند و دشمن هم به‌خوبی متوجه خاستگاه انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها شده است و برای ضربه زدن به آنها برنامه‌ریزی دقیق و جامعی دارد.

madrese nosazi1
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی طرح سند 2030 را یکی از برنامه‌های دشمن در راستای آسیب به خاستگاه انقلاب و اثر منفی بر فرهنگ دینی و تربیت اسلامی دانش‌آموزان دانست و خاطر نشان کرد: هر چند دولت وقت بخشی از این طرح را غیررسمی دنبال کرد و اثر آن هم در نوجوانان و جامعه دیده می‌شود اما بصیرت و آگاهی‌بخشی رهبر انقلاب و هوشیاری معلمان انقلابی، این نقشه را خنثی کرد.
نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از طرح‌های مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: امروز به‌جای سند 2030 ، سند تحول بنیادین در آموزش‌ و پرورش تدوین و تصویب شده است تا لکه‌های زمان و دولت‌های گذشته را از بین ببرد و نظام آموزشی را به جایگاهی برگرداند که ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در آن خلق می‌شد.
احمدی، مدیریت مدارس بر اساس آرمان‌ها و اهداف انقلاب را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر مدارس بر اساس آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب مدیریت شود می‌توانیم در آینده شاهد حضور دولت و مدیران انقلابی و جهادی برای حل مشکلات و مسائل مردم و کشور باشیم و اگر از آموزش و پرورش غافل شویم خواسته دشمن محقق می‌شود.
وی با بیان اینکه خانواده، مدرسه و جامعه 3 رکن اساسی تربیت نسل آینده است افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به خانواده‌ها تهاجم کرده است و متأسفانه به زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی صدمه زده است و دشمن در حال رسیدن به آن چیزی است که سال‌ها با جنگ سخت و نرم برای آن طراحی کرده است.
نماینده کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی تقویت ارزش‌های دینی برای مصون ماندن جامعه از اهداف دشمن را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: برای اصلاح و تقویت نهاد خانواده و مدرسه و ایجاد شرایط مطلوب در جامعه، باید به گذشته نگاه کرد و این 3 سنگر خانواده، مدرسه و جامعه را متأثر از دفاع مقدس و ارزش‌های دینی تقویت کرد.
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس در رتبه‌بندی معلمان، حتی برای بازنشستگان ورود جدی و خوبی داشته است گفت: آخرین مراحل این طرح به‌خوبی دنبال و پیگیری می‌شود.
احمدی از تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل مدارس خبر داد و خاطر نشان کرد تلاش و برنامه‌ریزی یک‌ساله برای تأمین 60 میلیارد تومان اعتبار و تکمیل و تجهیز 22 مدرسه با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حوزه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر انجام شد.
وی با بیان اینکه این مدارس با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اعتبارات وزارت نفت راه‌اندازی و تجهیز شده است افزود: اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی با پیگیری انجام شده افزایش چند برابری داشته است که تحول مهمی در حوزه زیرساخت‌ها به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان ایجاد می‌شود./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group