سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: خوابگاه مورد نیاز دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر فراهم شد.

به گزارش دیارجنوب، رضا درویشی روز یکشنبه دهم مهر ماه با اشاره به پذیرش ۲۹۲ دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای سال تحصیلی جدید اظهار داشت: اظهار داشت: این دانشگاه دارای هزار و ۴۰۰ دانشجو در چهار رشته است.
وی رشته‌های این دانشگاه را شامل آموزش ابتدایی، زبان انگلیسی، تربیت بدنی و مشاوره عنوان کرد و افزود: در پردیس بنت‌الهدی ۲۵ نفر در رشته تربیت بدنی و ۱۲۷ نفر در رشته آموزش ابتدایی و در پردیس علامه طباطبایی نیز ۲۳ نفر در رشته زبان انگلیسی و ۱۱۶ نفر در رشته آموزش ابتدایی پذیرش شده اند.

khabgah b
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از رفع مشکل خوابگاهی این دانشگاه خبر داد و بیان کرد: هم اکنون هزار و ۲۸۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه از خوابگاه‌های دانشجویی در ۲ پردیس استفاده می‌کنند.
وی از تبدیل ۲ آشپزخانه این دانشگاه به آشپزخانه‌های نیمه صنعتی خبر داد و افزود: این دانشگاه به امکانات سردکننده، تجهیز کلاس‌ها به سیستم هوشمند، فضای کلاسی، تجهیزات و سالن ورزشی و رفاهی دانشجویی نیاز دارد.
درویشی از جذب ۶ استاد جدید در این دانشگاه در رشته‌های زبان انگلیسی، تربیت بدنی، علوم تربیتی و معارف خبر داد و بیان کرد: تعداد استادان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به ۱۸ نفر می‌رسد.
وی خواستار همکاری مسئولان استان برای رفع مشکلات این دانشگاه شد و افزود: دانشگاه فرهنگیان قلب آموزش و تربیت معلمان است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group