سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال هشت تن و ۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نهادهای مسئول مبارزه با این جرم در این استان کشف شد.

به گزارش دیارجنوب، ارسطو ترکمان منش روز شنبه در این خصوص افزود: ۷۰ درصد کشفیات مواد مخدر استان بوشهر در حوزه آبی بوده است.
وی اظهار کرد: این میزان مواد مخدر در ۲ مسیر ترانزیتی خشکی و دریا برای مقصد استان‌های مرکزی کشور و کشورهای حاشیه جنوب خلیج فارس بارگیری شده بود که با هوشیاری دستگاه‌های مبارزه کننده با مواد مخدر و همکاری و پشتیبانی دستگاه قضایی استان کشف و ضبط شده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان کرد: از این میزان کشفیات مواد مخدر چهار تن و ۶۰۰ کیلوگرم توسط اداره کل اطلاعات، سه تن و ۱۷۱ کیلو و ۳۰۰ گرم از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۵۶۴کیلوگرم فرماندهی مرزبانی و ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم نیز از سوی سازمان اطلاعات سپاه کشف شده است.

kashf m mokhader
ترکمان منش اظهار کرد: این میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته که هفت تن و ۳۹۲ کیلوگرم بود ۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: در این مدت یکهزار و ۷۰۰ متهم مربوط به مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر و ۱۴ باند کلان نیز در این حوزه منهدم شده است.
به گفته ترکمان منش در نیمه نخست امسال در راستای پاکسازی نقاط آلوده با دستور قضیایی ۳۱۱ معتاد متجاهر شناسایی و با دستور قضایی جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تعیین شده از طرف سازمان بهزیستی معرفی شدند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group