سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: جشنواره ماهیگیری زنان در روستای جزیره شمالی شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، وحید جمالی صبح روز شنبه ۹ مهر ماه اظهار کرد: در چهارمین روز از هفته گردشگری، جشنواره ماهیگیری زنان در روستای جزیره شمالی شهرستان گناوه برگزار شد.
وی اضافه کرد: این رویداد که در طول سال در جزیره شمالی برگزار می‌شود، امروز به شیوه سنتی و با حضور علاقه‌مندان به این روش صید، انجام شد.
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر تصریح کرد: هدف ما از برگزاری چنین رویدادی معرفی ظرفیت‌های گردشگری روستایی بوده، چرا که معتقدیم این روش صید در نوع خود کم نظیر بوده و می‌تواند با معرفی و برجسته سازی به جذب گردشگر کمک کند.

mahigiri zanan
جمالی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با معرفی این برنامه و استفاده از ظرفیت تورهای گردشگری در آینده این جشنواره با حضور بیشتر و پرشورتر علاقه‌مندان برگزار شود.
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر بیان کرد: جزیره شمالی یکی از روستاهای پیش‌روی استان در حوزه صنایع‌دستی دریایی است که به نوعی خود ظرفیتی گردشگری بوده و بی تردید با قرار گرفتن چنین پتانسیل‌هایی در کنار هم، می‌تواند به رونق اشتغال و اقتصاد روستاها کمک کند.
در پایان مراسم به نفرات برتر جشنواره از طرف معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر، جوایزی اهدا شد./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group