سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

سرمربی تیم فوتبال پورتو بعد از ۱۶ روز سکوتش را شکست و از مهاجم ایرانی خود در مقابل انتقادات و حملات به حمایت پرداخت.

به گزارش دیارجنوب به نقل از همشهری‌آنلاین، تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳:۴۵ امروز جمعه در چارچوب هفته هشتم لیگ فوتبال پرتغال به مصاف براگا می‌رود. اتفاق ویژه این بازی، حضور «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری قبل از مسابقه بود.
کونسیسائو که خانواده‌اش بعد از باخت سنگین پورتو مقابل کلاب بروژ در لیگ قهرمانان اروپا با سنگ مورد حمله چند ناشناس قرار گرفته بود، از حضور در نشست‌های خبری و انجام مصاحبه امتناع می‌کرد.
او سرانجام قبل از بازی با براگا به سکوتش پایان داد و بعد از ۱۶ روز درباره مسائل مختلف صحبت کرد؛ از جمله حملاتی که به مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم از سوی رسانه‌ها به او و نحوه گرفتن پنالتی می‌شد.

taremi
کونسیسائو گفت: ما چند سال پیش مقابل ریو آوه بازی کردیم و طارمی در آن تیم بود. فکر می‌کنم کاروالهال تیم ریوآوه را هدایت می‌کرد. آن موقع احساس کردم این بازیکن از نظر هوش برتر از بقیه است. کادر مربیگری من می‌داند که این نظر من بود.
وی افزود: من در مورد حرکات او صحبت می‌کنم. زمانی که طارمی سعی می‌کرد در لحظات کوتاه پشت خط دفاعی را کشف کند، حتی اگر خیلی سریع نبود ... او بسیار باهوش است. در زندگی هم همینطور است.
سرمربی پورتو در ادامه تمجیدش از مهاجم ایرانی تصریح کرد: طارمی شخصیت فوق العاده‌ای دارد، یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ و انسانی فوق‌العاده است. ارتباط او با تمام هم‌تیمی‌هایش هم خوب است.
کونسیسائو همچنین با تاکید بر اینکه مسائل مختلف نمی‌تواند شرایط روحی و عاطفی این بازیکن را به هم بریزد، افزود: طارمی از اینکه سلاخی می‌شود (مورد حمله و انتقاد شدید قرار می‌گیرد) خسته شده است. مهم این است که در مورد فوتبال با او صحبت کنیم. صحبت از طارمی، پپه، رافا که صفحه اول روزنامه‌ها و ساعت‌ها برنامه تلویزیونی را شکل می‌دهد، برایم جالب نیست.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group