جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز شهرستان تبریک گفت.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان، در پیام علی کشتکار آمده است:
«بسمه تعالی»
سی و یکم شهریور ماه یادآور پایداری، استقامت و رادمردی مردان و زنان این مرز و بوم است که با اتحاد و همدلی و از خودگذشتگی، حماسه های ماندگاری را در حفظ، حراست و دفاع از کیان میهن اسلامی، انقلاب و نظام به یادگار گذاشتند.
بدون شک رشادت ها و جانفشانی های جوانان در هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب بوده و ثمره آن حماسه ها همچون چراغی روشن، هدایتگر نسل های آینده در مبارزه با زیاده خواهی دشمنان این مرز و بوم خواهد بود.

keshtkar samt d
امروزه نیز با توجه به شرایط حساس و مبارزه با تحریمهای ظالمانه نظام استکبار، نقش تولیدکنندگان و صنعتگران در رسیدن به خودکفایی، دفاعی مقدس است و وظیفه همه ماست که تا حد توان از تولیدکنندگان، صنعتگران و معدنکاران به عنوان سربازان این عرصه حمایت و پشتیبانی نماییم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، آغاز این هفته را به ملت بزرگ ایران بویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان شهرستان دشتستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق حفظ دستاوردهای این حماسه استوار را مسئلت می‌نمایم.

علی کشتکار
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group