جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

همزمان با ۳۱ شهریور ماه روز پنجشنبه با برگزاری جشن شکوفه ها ۲۶ هزار دانش‌آموز کلاس اولی استان بوشهر برای فراگیری علم و دانش راهی کلاس‌های درس شدند.

به گزارش دیارجنوب، جشن کلاس اولی‌ها در دبستان دخترانه شهید باهنر بوشهر با حضور جمعی ازمسئولان استان برگزار شد و دانش آموزان درحالی که شاخه‌های گل دردست داشتند از زیر قرآن و اسپند گذشتند و وارد کلاس درس شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: تلاش می‌شود وظیفه و رسالت اصلی خود که همانا به شکوفایی رساندن فرزندان است را انجام دهیم و در این راه نیازمند همراهی و تعامل سایر نهادها و خانواده های دانش آموزان هستیم.

kelas avali b
علی موحدی اضافه کرد: حضور خانواده‌ها در آیین جشن شکوفه‌ها نقطه امید و بیانگر این است که در طول سال تحصیلی نیز شاهد حضور موثر آنان در برنامه‌های مختلف مدرسه‌ها باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: انتظار است خانواده ها در طول سال تحصیلی، حضور در مدارس را فراموش نکنند و با همراهی همه دستگاه ها و نهادها کار تعلیم و تربیت به خوبی پیش رود.
وی اظهارکرد: این شمار دانش آموز کلاس اولی امسال در یک هزار و ۹۱ کلاس درس در قالب یک هزار و ۱۹ مدرسه ساماندهی شده اند.
موحدی ادامه داد: سنجش دانش آموزان کلاس اول در استان بوشهر به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده و بوشهر جزء استان‌های پیشرو در انجام طرح سنجش معرفی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همچنین امسال ۲۲ هزار نوآموز در این استان در مقطع پیش دبستانی در ۷۶۵ کودکستان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.
وی با اشاره به ثبت نام و ساماندهی دانش آموزان تاکید کرد: تلاش شده از نیروهای با تجربه و توانمند برای امر آموزش دانش آموزان استفاده شود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group