پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

فرماندار شهرستان بوشهر از برخورد با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، صالح رحیمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوشهر اظهار داشت: در راه مبارزه با مواد مخدر هزاران شهید و جانباز دادیم.
فرماندار بوشهر با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی ما را تشکیل می‌دهد، تاکید کرد: کوتاهی در این امر دامن‌گیر تک‌تک آحاد جامعه و خانواده‌ها خواهد شد و بدون تردید منجر به خشکیده شدن ریشه خانواده‌ها می‌شود، پس نباید به راحتی از کنار آن رد شد.
فرماندار بوشهر از مدارس و دانشگاه‌ها به عنوان مهم‌ترین کانون سوداگران مرگ برای ضربه زدن به نسل جوان یاد کرده و افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و افزایش آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان از مضرات مواد مخدر توسط اساتید مربوطه باید مورد توجه جدی دست‌اندرکاران آموزش قرار گیرد.

farmandar b rahimi
رحیمی از اقدامات و پیگیری‌های دستگاه‌های عضو شورا در رابط با پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد و مواد مخدر تشکر کرد و خواستار هم افزایی و مشارکت کلیه دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر شد.
وی با اشاره به تاکید بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش آفرینی زیادی داشته باشند.
فرماندار بوشهر همه دستگاه‌های اجرایی را موظف به همکاری در مبارزه با مواد مخدر دانست و تصریح کرد: برخورد با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر جز اولویت‌های ما در شهرستان است.
فرماندار بوشهر با اشاره به دستور کار جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، خواستار ارائه گزارش ادارات عضو در رابطه با اقدامات مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان شد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group