پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح و جزئیات تردد در جاده ها را بیان کرد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با مهر با اشاره به جدیدترین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: ترافیک در محور مهران _ایلام محدوده‌های کنجانچم و مهدی آباد و در محور حمیل_ سرابله _ ایلام محدوده تونل آزادی مقطعی نیمه سنگین است.
وی با اشاره به اینکه تردد در محور خرمشهر _شلمچه، محور بستان _چذابه و محور سرپل ذهاب _قصر شیرین عادی و روان است، گفت: ترافیک نیمه سنگین در جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده‌های شهرستانک و میدانک تا نساء و در ادامه پل زنگوله و سیاه بیشه حاکم است.

terafik j
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: شاهد ترافیک پرحجم و روان در شمال به جنوب محور کرج _چالوس و شمال به جنوب محور فیروزکوه هستیم، همچنین در شمال به جنوب محور هراز تونل شماره یک ترافیک نیمه سنگین است.
وی با اشاره به اینکه ترافیک در محور قزوین-رشت محدوده رودباردر هر دو مسیر نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی و مسیرهای تردد زائرین بیانگر وضعیت ترافیک روان و بدون توقف در سرتاسر مسیرها است.
شیرانی تصریح کرد: از نظر وضعیت تصادفات علیرغم کاهش آمار حوادث به نسبت سال‌های قبل ولی همچنان شایع‌ترین علت وقوع تصادفات خستگی و خواب آلودگی است که عمدتاً خودرو واژگون گردیده و یا با موانع کنار جاده‌ای برخورد داشته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در پایان توصیه کرد: با توجه به خستگی پیاده روی چندروزه اربعین، حتماً در ورود به کشور و قبل از شروع رانندگی کمی استراحت داشته باشند و بعد اقدام به رانندگی نمایند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group