پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

در پی برخورد نامناسب با بسته‌های پستی مردم در برازجان، فرماندار شهرستان دشتستان از برخورد جدی با عاملان این تخلف خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، طی روزهای اخیر فیلمی از اداره پست برازجان مرکز شهرستان دشتستان منتشر شده است که بیانگر برخورد نامتعارف و خارج از عرف با محمولات پستی است.
در این فیلم مشخص است که بسته‌های پستی مردم از خودرو حمل محموله‌ها به داخل دفتر پستی پرتاب می‌شود و این نحوه پرتاب بسته‌ها می‌تواند آسیب‌های جدی به بسته‌ها وارد کند.
البته این نحوه برخورد با محموله‌های پستی برای نخستین بار نیست و بارها چنین فیلم‌هایی از برخورد با محموله‌های پستی مردم منتشر شده است.
انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی و مسئولان برخوردی مناسب و شایسته با چنین مسائلی داشته باشند تا شاهد تکرار آن نباشیم.

baste posti
برخورد با متخلفان
فرماندار شهرستان دشتستان در این خصوص اظهار داشت: بی‌نظمی صورت گرفته در اداره پست شهرستان دشتستان حین تخلیه مرسولات پستی و برخورد نامتعارف و خارج از عرف با محمولات پستی که انتشار آن در فضای مجازی موجب انکسار خاطر مردم شده است.
احمد بنافی اضافه کرد: در همین راستا با ورود به موضوع و بررسی ابعاد آن، با افراد خاطی مرتبط در سطح توبیخ کتبی، اخراج و معرفی به دستگاه‌های قضائی و بازرسی، برخورد قانونی انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: بی شک این مهم به منزله نادیده گرفتن زحمات کارکنان شبکه پستی و تلاش‌های شبانه روزی آنان در تمامی عرصه‌ها به ویژه در دوران حاد بیماری کرونا و همچنین تجزیه و توزیع شبانه‌روزی گذرنامه‌های زائرین اربعین حضرت سیدالشهدا علیه السلام نیست.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: به مردم شهرستان این اطمینان داده می‌شود که این فرمانداری جدیت و اهتمام لازم را در جهت صیانت از حقوق و منافع مردم و همچنین برخورد قاطع، بدون درنگ و اغماض در چهارچوب قانون نسبت به هرگونه بی‌نظمی و بی‌انضباطی در هر سطح و بخشی را داشته و در این خصوص پیگیری مجدانه می‌کند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group