جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

نماینده مردم دشتستان از احیای دانشگاه فرهنگیان برازجان خبر داد و گفت: شهرستان دشتستان بیشترین مدارس تخریبی را در استان دارد.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی عصر یکشنبه در جمع اعضای شورای شهر برازجان با تاکید بر لزوم توسعه و افزایش فضاهای تفریحی در این شهر اظهار کرد: وضعیت فضاهای تفریحی مردم در برازجان کافی نیست و انتظار می‌رود که با تعریف پروژه‌های جدید شاهد بهبود این وضعیت باشیم.
وی با بیان اینکه همه باید در کنار هم برای سازندگی شهر برازجان تلاش کنیم، افزود: تا جایی که توان داریم برای حل مسائل مردم برازجان و موضوعاتی که از سوی اعضای شورای شهر مطرح شد را دنبال می‌کنیم.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائل مهمی است که تاکنون به خوبی علاج نشده است ولی باید تلاش کنیم با راهکارهای مناسب برای حل آن اقدام کنیم.

namayande dashtestan
وی از احیای دانشگاه فرهنگیان برازجان خبر داد و افزود: همه باید کمک کنیم که این دانشگاه به بهترین شکل فعالیت خود را آغاز کند چرا که نفع آن به همه مردم شهرستان می‌رسد.
رضایی تعامل با رسانه‌ها را خواستار شد و تصریح کرد: دشتستان بیشترین مدارس تخریبی را در استان بوشهر دارد و تلاش می‌کنیم که از طریق سازمان نوسازی مدارس و کمک خیرین و حمایت نهادهای بزرگ اقتصادی استان شاهد اجرای نهضت مدرسه‌سازی در دشتستان باشیم.
وی در مورد راه‌آهن فارس- بوشهر بیان کرد: ۳۰ تا ۴۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه نیاز است، راهکارهای مختلفی برای تسریع در روند ساخت این پروژه دنبال می‌شود و تلاش داریم که دشتستان هم از این راه‌آهن بهره‌مند شود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از ورزش همگانی و کمک به همه هیات‌های ورزشی ضروری است تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که حمایت‌ها شامل همه ورزشکاران شود.
وی پیشرفت فاز اول بیمارستان ۱۷ شهریور را ۸۰ درصد عنوان کرد و افزود: از معاون رئیس جمهور تا وزیر بهداشت و دیگر مسئولان را به محل اجرای پروژه بردیم و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد شارژ مالی و تسریع در اجرای آن باشیم. رفع مشکلات بیمارستان شهید گنجی به‌ویژه اورژانس بیمارستان را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنیم.
رضایی تکمیل آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعبی دشتستان و تکمیل سد دالکی را از اقدامات مهم برای تامین آب پایدار دشتستان دانست و بیان کرد: موضوع آب را به عنوان اولویت مهم و اساسی در دستور کار داریم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group