جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

جانباز ایثارگر نیروی انتظامی با همراهی گروه مشاوره آموزش و پرورش منطقه آبپخش از دیه ۶۰۰ میلیون تومانی خود گذشت.

به گزارش دیارجنوب، مراد کنعانی از کارکنان نیروی انتظامی که در تابستان جاری به همراهی دخترش برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور راهی پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش منطقه آبپخش شده بود، تحت تاثیر اقدامات جهادی و رایگان فرهنگیان مشاور قرار گرفته و پس از گفت‌وگو و نشست با گروه مشاوره آموزش و پرورش، تصمیم به گذشت از حق دیه 600 میلیون تومانی خود شد و زمینه بازگشت یک زندانی را به دامان خانواده فراهم کرد.
علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست تجلیل از این ایثارگر اظهار کرد: این اقدام شایسته، بزرگترین تبلیغ برای ترویج عمل معروف بخشش و گذشت در جامعه به عنوان یکی از اصل مهم در سالم سازی و مصونیت بخشی اجتماع است.

azadi ghesas
وی با بیان اینکه این بخشش بزرگ و شایسته تقدیر، نشان می‌دهد که مهربانی و انسانیت در جامعه اسلامی‌مان زنده و برقرار است، گفت: نیروهای جان برکف انتظامی همواره حافظ و مدافع منافع، امنیت و آسایش مردم هستند که باید قدردان این عزیزان باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: گروه جهادی مشاوران مستقر در مرکز مشاوره آموزش و پرورش آبپخش، با انجام 175 مشاوره رایگان، خدمتی بزرگ را برای دانش‌آموزان منطقه رقم زده‌اند.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی امام جمعه آبپخش هم در این نشست ابراز کرد: تقارن این بخشش بزرگ با ایام شهادت حضرت رقیه(س)، سبب می‌شود که پاداش مضاعفی برای این فرد نیک اندیش ذخیره شود.
به گزارش فارس، مدتی پیش مراد کنعانی از کارکنان نیروی انتظامی در یک حادثه تصادف، با آسیب شدید از ناحیه نخاع، سلامتی خود را از دست داد و بر اساس ردی مرجع قضایی، عامل تصادف محکوم به پرداخت دیه در حق این نیروی انتظامی شده بود که محکوم به دلیل نداشتن توانایی برای پرداخت وجه دیه، راهی زندان شده بود./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group