پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

اصغر شعبانی از فعالین عرصه ورزش، یادداشتی را با عنوان "نویان دشتستان" قابل احترام در بسکتبال استان بوشهر منتشر کرد.

به گزارش دیارجنوب، متن این یادداشت به شرح ذیل است:
رقابت های بسکتبال بزرگسالان استان بوشهر با قهرمانی تیم نویان دشتستان به پایان رسید و شاگردان حمید پورخزایی جام را در حالی به خانه بردند که بازیکنان تیم رقیب شان ۳۰ ثانیه پایانیِ بازی را رها کرده و شکست را پذیرفتند!

basketbale n dashtestan 14
نیروگاه اتمی تیم خوبی بود. بازیکنان جوان و شایسته ای داشت و اگر چه در دو بازی به برازجان باخت اما همه جوره بچه های نویان را تحت فشار قرار داد. آنها بسکتبالیستی از سوپر لیگ بسکتبال کشور را نیز در بازی دوم به همراه داشتند تا شاید نتیجه را به نفعشان تغییر دهد اما شایسته تر از آنها، بازیکنان برازجان بودند که مقتدرانه هر ۴ کوارتر را از آن خود کرده و در پایان جشن قهرمانی گرفتند.
تیم خوب و یکدست نویان برازجان فصل آتی در سوپر لیگ کشور بازیکن دارد. حسین میرشکاری بهترین بازیکن مسابقات بزرگسالان استان در تیم رعد و پدافند هوایی بازی خواهد کرد. این تیم شایسته ی تجلیل و قدردانی است.

basketbale n dashtestan 19
نویانی ها در دیدار فینال نشان دادند یک تیم قابل احترامند.‌ بازیکنان این تیم در همه ی خطوط برتر از حریف بودند. باتجربه عمل کرده و مزد خود را گرفتند. ورزش استان و دشتستان به این تیم احترام می گذارد.
هیات بسکتبال دشتستان با سید مجتبی هاشمی و البته حضور همیشگی حمید پورخزایی در ورزش استان حرف های زیادی برای گفتن دارد. باشگاهی دیگر از برازجان نیز قهرمان رده های پایه استان است.

basketbale n dashtestan 19

بسکتبالیست های برازجان سالهاست در سالن تختی تمرین و بازی می کنند. این سالن زیرساخت های مناسبی برای فعالیت بسکتبالیست ها ندارد.مشکلات زیرساخت ها باید حل شود. می توان از ظرفیت سالن امام خمینی (ره) استفاده نمود. یک تخته و حلقه ی استاندارد و نصب آن در این سالن حق بچه های بسکتبال است.
تیم های قهرمان برازجان در بسکتبال استان را باید ستود و حمایت کرد. اکثر این بچه ها توانایی حضور در رقابت های کشور را دارا هستند اما با وجود مشکلات در حوزه ی بسکتبال در دشتستان که اکثر آنها به تجهیزات سالن تختی برمی گردد با دردسر مواجه می شوند.
ان شالله که با پیگیری های اداره ورزش و جوانان و حمایت اداره کل این مشکلات مرتفع تا شاهد افتخارآفرینی مجدد بسکتبالیست های برازجان و دشتستان باشیم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group