جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

اولین مراسم یادمان "نگین کتویی زاده" بانوی هنر و مهربانی، بازیگر تئاتر و نابغه رادیو بوشهر در سالن اجتماعات صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این آئیین شامگاه چهارشنبه 9 شهریور ماه با حضور پرشور هنرمندان، گویندگان رادیو و اصحاب رسانه برگزار شد.
شاهرخ سروری در این آیین اظهار کرد: از وقتی که خبر کرونا و ابتلای 2 نفر در قم به این ویروس منتشر شد از آن لحظه تا آخرین محتوایی که کتویی زاده در رادیو یا صفحه شخصی خود ساخته تمامی آنها برای اطلاع رسانی نسبت به کرونا و موارد پیشگیرانه مرتبط با آن بوده است.
وی بیان کرد: با چنین رویکردی بدون تردید نگین کتویی زاده اکنون نخستین شهید رسانه استانی در مبارزه با کرونا است و اگر کسانی نتوانتسند احقاق این حق را کنند جای تاسف دارد.

yadman n katooeizadeh 1
سروری ادامه داد: این حق شبکه استان بوشهر است که ما شهید دادیم و این حق را باید بگیرند که تحقق آن نیازمند پیگیری مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر است.
وی تصریح کرد: همیشه بر این باورم و همیشه از وی باعنوان شهید یاد می کنم و اکنون نیز دیر نشده و باید به عنوان یک مطالبه در حوزه فرهنگ و هنر باید تا حصول نتیجه پیگیری شود.
سروری در ادامه با بیان خاطراتی از هنرمند فقید بوشهری اظهار کرد: "وقتی مرگ راه همه است چرا یکدیگر را دوست نداریم و از هم کینه به دل می گیریم" از گفته های ماندگار زنده یاد کتویی زاده است که باید همگان از آن برای آداب اجتماعی درس گرفته و با اطرافیان خود همواره در دوستی و تعامل باشیم و مهربانی از یکدیگر دریغ نکنیم.
بیان صحبت‌هایی توسط منصور لاوری مدیرکل سابق صدا و سیمای بوشهر، پخش کلیپ از عباس شاهپیری هنرمند پیشکسوت و اجرا خواننده هم استانی آکا صفوی همراه با نی نوازی فرزاد داوودی (در شور دشتی) در پاسداشت هنرمند فقید بوشهری از دیگر برنامه های شاخص این آیین بود.
در پایان این مراسم، پیماند زند همسر زنده یاد "نگین کتویی زاده" با بیان صحبت هایی از حضور و همدردی تمامی مردم قدردانی کرد.
شرکت کنندگان برنامه در ادامه با حضور در قطعه هنرمندان بهشت صادق بوشهر با اهداء شاخه گل و خواندن فاتحه برای زنده یاد کتویی زاده از درگاه خداوند طلب مغفرت کردند.

yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1yadman n katooeizadeh 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group