جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

همزمان با گرامیداشت هفته دولت روز چهارشنبه در آیینی با حضور استاندار بوشهر و مدیرانی استانی و شهرستانی پل "درودگاه" دشتستان که از مطالبات دیرینه مردم این منطقه بود با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، استاندار بوشهر در این آیین با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم افتخاری برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود گفت: تفکر بسیجی نشان داد می‌توان کارهای بر زمین مانده چند ساله را در مدت ۴۰ روز تمصمیم گیری و انجام داد و با این روحیه به طور یقین از دشمنان عبورخواهیم کرد.
احمد محمدی زاده افزود: مردم این سرزمین همیشه منشا خلق افتخارات بزرگ در طول تاریخ بویژه دوران دفاع مقدس بوده و هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر روز چهارشنبه در این آئین گفت: برای احداث پل جدید درودگاه بر روی رودخانه دالکی ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار ازمحل اعتبارات ملی و استانی هزینه می شود.

ejraye pol doroodgah
عبدالکریم اخترشناس افزود: طول پل جدید ۱۶۴ متر و عرض آن هشت متر شامل هفت متر سواره رو و نیم مترپیاده رو در طرفین است و دارای ۶ دهانه ۲۰ متری بعلاوه پنج دهانه باکسی است.
وی ادامه داد: پل قدیمی درودگاه نیز که بوسیله اهالی روستا احداث شده و دارای چهل سال قدمت است برای عبور ایمن مردم تعمیر، مرمت و ایمن سازی می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: با بهره برداری از پل جدید درودگاه که همه مشخصات فنی را دارد زمینه رفت و آمد ایمن مردم این روستا و روستاهای همجوار در فصل‌های بارندگی فراهم و اهالی این منطقه دیگر دغدغه ای برای قطع راه ارتباطی خود نخواهند داشت.
وی همچنین احداث پل جدید درودگاه روی رودخانه دالکی را تحقق آرزوی چهل ساله مردم این روستا بیان کرد و افزود: پس از سال‌ها انتظار و مطالبه‌گری مردم و شورای اسلامی این روستا با پیگیری مسئولان ارشد استان بویژه استاندار پل جدید در دولت سیزدهم احداث و آرزوی چندین ساله مردم محقق می‌شود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group