جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: نانوایی‌های شهرستان موظف هستند تابلوی اعلام روز تعطیلی را در معرض دید عموم نصب کنند.

به گزارش دیارجنوب، علی کشتکار در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان اظهار داشت: تعطیلی‌های غیرمعمول به بهانه کاهش سهمیه آرد یا کاهش ساعت پخت واحد صنفی یکی از اتفاقات جدی در همه نانوایی‌های شهرستان بود که موجب گله‌مندی شهروندان می‌گردید.
کشتکار اضافه کرد: به همین منظور اعضاء کارگروه آرد و نان شهرستان در چندین نوبت به‌صورت نامحسوس از نانوایان شهرستان بازدید کردند تا این مشکل را مرتفع نمایند.

dashtestan samt jalase 1
وی نظارت مستمر از نانوایان در شهرستان را جزو برنامه‌های حوزه بازرسی عنوان کرد و گفت: بازرسان به‌صورت مستمر در بازار و سطح شهر حضورداشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا تعطیلی خارج از روز تعیین‌شده با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: کارگروه آرد و نان طی جلسه‌ای مصوب کرد که هر نانوایی در شهرستان موظف به نصب تابلوی روز تعطیل واحد مربوطه در معرض دید مشتریان باشد.

dashtestan samt jalase 1
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بابیان اینکه با متخلفین هیچ‌گونه مماشاتی نخواهیم شد اعلام کرد: همشهریان محترم و فعالین اجتماعی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه 124 و یا به‌صورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صمت گزارش کنند تا بازرسان اداره در کمترین زمان ممکن موضوع را مورد بررسی و در صورت محرز شدن تخلف نسبت به تشکیل پرونده اقدام و به تعزیرات حکومتی ارسال گردد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group