جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان گفت: دانشکده مهارتی با ۱۵ رشته کاربردی برای نخسین بار در شهر آبپخش راه اندازی خواهد شد.

زینب قایدی-به گزارش دیارجنوب، اشکان معصومی روز شنبه در نشست خبری ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و گرامیداشت روز خبرنگار بیان داشت: خبرنگار همچون رزمنده ای در میدان جنگ است که باید در این مسیر همراه و هم پای مسئولین شهرستان و کشور باشد.
وی اضافه کرد: این خبرنگاران هستند که گوش و چشم ما مسئولین هستند و مشکلات، کمبودات مردم را به گوش مسئولان می رساند تا ما بتوانیم در این راه خدمتگذارانی صادق باشیم و قدمی جهت رفع این مشکلات برداریم.

neshast d azad dashtestan 1
دکتر معصومی به معرفی طرح های جدیدی در راستای پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان پرداخت و افزود: این دانشگاه دومین واحد دانشگاهی بزرگ، قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه در استان و شهرستان دشتستان است که ۲۷ عضو هییت علمی، ۵۹ کارمند، ۵۷ رشته مقطع تحصیلی، ۵۰ رشته مقطع کاردانی و کارشناسی با حدود ۱۲۵۰ دانشجو می باشد.
وی از آینده ای روشن برای دانشجویان دشتستانی خبر داد و گفت: با رایزنی صورت گرفته با دولت و مسئولین مربوطه یک دانشکده مهارتی برای نخسین باردر شهر آبپخش با ۱۵ رشته مهارتی و کاربردی راه اندازی خواهد شد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان افزود: هدف از این دانشکده این است که با اجرای طرح پوشش اشتغال همزمان با تحصیل برای دانشجو فراهم گردد.
در پایان این نشست به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه شهرستان دشتستان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1neshast d azad dashtestan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group