پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر از پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان در قالب ارزش افزوده یه شهرداری‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، محمدجواد رستمی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه وصول مالیات از مهمترین منابع درآمدی دولت محسوب می‌شود اظهار داشت: سهمیه استان بوشهر در وصول مالیات از ۸ هزار میلیارد تومان سال قبل امسال ۱۲ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.
وی با بیان اینکه حدود دو درصد از مالیات وصولی مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقى است گفت: بیش از ۹۰ درصد مالیات وصولی مربوط به شرکت‌های بزرگ از جمله صنایع پتروشیمی و پالایشگاه‌های گاز و کارخانه‌های بزرگ است.
مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به تسلیم ۴۳ هزار اظهارنامه مالیاتی در استان خاطر نشان کرد: اظهارنامه‌های مالیاتی نسبت به سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است.

shahrdariha
رستمی افزایش مودیان مالیاتی مشاغل را مورد اشاره قرار داد و افزود: سازمان امور مالیاتی حمایت از صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک در اولویت قرار داده به گونه‌ای که تعامل با آنان در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه کاهش دغدغه کسبه و فعالان اقتصادی از اولویت‌ها است گفت: سال گذشته از هشت هزار میلیارد تومان مالیات وصولی در استان سهم اصناف و کسبه ۳۴۰ میلیون تومان بود و هیچ فشاری بر اصناف و کسبه نبوده است.
مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر از پرداخت اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌ها خبر داد و گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده در چهار ماه نخست امسال به شهرداری‌های این استان برای اجرا طرح‌‌های عمرانی و زیرساختی پرداخت شده است.
رستمی سهم شهرداری بندر بوشهر از این محل را ۲۰۰ میلیارد تومان در چهار ماه نخست امسال دانست./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group