چهارشنبه 29 فروردين 1403 | Wednesday 17 April 2024

مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های کشور از پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی کم بهره به اصحاب رسانه استان بوشهر خبر داد و گفت: خبرنگاران جامانده از بسته های اینترنت هدیه نیز با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به مدت یکسال از اینترنت رایگان بهره مند خواهند شد.

ندا قاسمیان پور- به گزارش دیارجنوب، مازیار هوشمند شامگاه سه شنبه 25 مرداد ماه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار و گردهمایی اصحاب رسانه در بوشهر اظهار داشت: رسانه های استان بوشهر با تلاش و فعالیت های مستمر خود تاثیر بسزایی در سطح کشور داشته و طی سه سال اخیر نیز با برگزاری نمایشگاه مطبوعات یکی از رسانه های استان رتبه برتر را کسب کرد.
وی، امنیت شغلی را یکی از دغدغه های اصلی خبرنگاران عنوان کرد و گفت: در راستای کمک به فعالیت خبرنگاران و با موافقت شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، رسانه‌های مکتوب و محلی استان بوشهر با چاپ آگهی‌های تبلیغاتی مراکز صنعتی و شرکت‌های منطقه پارس حمایت مالی می شوند و نسخه‌های چاپی آنها نیز خریداری خواهد شد.

khabarnegar bushehr 1
هوشمند ادامه داد: با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات بوشهر و تایید شده از سامانه جامع رسانه های کشور، تسهیلات 50 میلیون تومانی با بهره 4 درصد اعطاء می شود.
مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های کشور عنوان کرد: خبرنگاران جامانده از بسته های اینترنتی رایگان نیز با تلاش های صورت گرفته و همکاری شورای راهبردی به مدت یکسال از اینترنت رایگان بهره مند خواهند شد.
وی از احیای ساختمان جدید خانه مطبوعات استان بوشهر خبر داد و گفت: با پیگیری های متعدد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ساختمان جدید خانه مطبوعات بوشهر افتتاح شد که استانداری نیز در راستای حمایت از اصحاب رسانه این مکان را تجهیز خواهد کرد.
مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های کشور یادآور شد: با پیگیری های صورت گرفته و با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، دوره ها و کارگاه های آموزش خبرنویسی و عکاسی در سراسر استان بوشهر برگزار خواهد شد.

خبر مرتبط:

آئین گرامیداشت روز خبرنگار و گردهمایی اصحاب رسانه در بوشهر برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group