پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: رفع مشکلات اهالی رسانه در راستای تقویت صدای مردم و مدافعان حقوق عامه است که با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، عبدالله نجفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهالی رسانه استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای در راستای احقاق مطالبات مردم داشته‌اند و به صورت شبانه‌روزی در راستای پیگیری مشکلات و نیازهای مردم در تلاش هستند.
وی اهالی رسانه را مدافعان حقوق مردم توصیف کرد و ادامه داد: اهالی رسانه در کنار فعالیت‌های گسترده‌ای که در دفاع از مطالبات مردم دارند، با مشکلات و چالش‌های جدی روبرو هستند که باید به صورت ویژه رسیدگی شود.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر اضافه کرد: پیگیری برای رفع مشکلات اهالی رسانه را در راستای تقویت مدافعان حقوق مردم می‌دانیم و با جدیت پیگیر این مسائل هستیم.

najafi a
ارتقای تولیدات رسانه‌ای
وی با تاکید بر لزوم رفع موانع و معضلات موجود در حرفه‌های مختلف رسانه‌ای تاکید کرد: همه ظرفیت‌ها باید در این زمینه پای کار باشد.
نجفی با تاکید بر اینکه برنامه‌های حمایت از رسانه‌ها باید در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت طراحی شود خاطرنشان کرد: در مواردی نیاز است متولیان امر به سرعت برای حفظ حیات یک رسانه تدبیری اندیشه کنند که این زیبنده نیست و رسانه‌ها باید از شرایط کنونی خارج شده و از آنها حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر افزود: وضعیتی که امروز بسیاری از رسانه به آن گرفتارند تلاش برای ادامه زیست است نه ارتقای تولیدات رسانه‌ای که باید از این وضعیت خارج شوند.
راه اندازی کارگروه بررسی و رفع موانع
وی با اشاره به تخصیص اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی به استان بوشهر تاکید کرد: این موضوع را پیش از این دنبال کردیم که باید سهم بخش فرهنگ، هنر و رسانه نیز در این زمینه مشخص شود و از این طریق حمایت ویژه‌ای از رسانه‌های استان که در واقع نمایندگان افکار عمومی هستند، صورت گیرد.
نجفی بیان کرد: مهمترین کمبودها در فضای رسانه را در نشست با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار بوشهر و معاونین وی ارائه کرده ایم و پیشنهادهایی نیز ارائه شده که پیگیری راه اندازی کارگروه بررسی و رفع موانع و معضلات پیشروی اهالی رسانه و تخصصی بخشی از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت به این بخش توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار محصول این پیگیری‌ها است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در پایان از توجه و سرعت عمل مسئولان در ورود به مسائل مطرح شده تقدیر نمود و ادامه داد: انتظار داریم دستگاه‌های متولی بیش از پیش همراهی و اراده لازم جهت تقویت و حمایت از این خانواده زحمتکش و ساعی را داشته باشند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group