جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش آموزان استان در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا و سومین دوره کانون‌های فرهنگی تربیتی ۴۰ رتبه برتر کسب کردند.

به گزارش دیارجنوب، محمود حق دوست اظهار داشت: این رتبه‌ها شامل ۱۴ رتبه اول، ۶ رتبه دوم، ۱۲ رتبه سوم و ۶ رتبه برگزیده در بخش انفرادی و گروهی، یک رتبه هفتم دربخش نقاشی همگانی و یک رتبه برگزیده جوانه‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی حاصل تلاش دانش آموزان استان است.
وی با اشاره به کسب رتبه اول گروه نمایش خیابانی در کشور گفت: توجه به کار‌های انفرادی و گروهی و تولید آثار فاخر از هدف‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بویژه تربیت زیبایی شناختی و هنری است که موفقیت استان بوشهر در کسب رتبه در رشته‌های گروهی و همگانی، حاصل پیگیری همین هدف‌گذاری در اجرای سند تحول بنیادین است.

jashnvare fardaحق دوست افزود: رتبه اول در رشته‌ها و گرایش‌های تک نوازی به میلاد مقاتلی، بردیا بهرام نژاد، عرفان سعیدی از شهرستان بوشهر و فرهام مراحمی از شهرستان جم، نیوشا تنگسیری در رشته نقالی و سارا رفعتی در رشته عروسک‌سازی از شهرستان بوشهر، هانیه بحرینی پور در رشته نقد شعر و علی موجی دیری در استندآپ از شهرستان دیر و نمایش خیابانی رخت‌شور دبیرستان زینبیه شهرستان بوشهر رسیده است.
وی اضافه کرد: جشنواره فرهنگی و هنری فردا هر سال با هدف شناسایی و تجلیل از استعداد‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور برگزار می‌شود.
این جشنواره در چهار مرحله مدرسه، شهرستانی – منطقه ای، استانی و کشوری و در ۶ رشته اصلی آفرینش‌های ادبی، فیلم و هنر‌های نمایشی، هنر‌های آوایی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی و هنر‌های دستی و تجسمی، ۸۳ گرایش ویژه مدارس و ۴۵ گرایش ویژه کانون‌های فرهنگی و تربیتی برگزار می‌شود./ صدا و سیما

استان بوشهر

Template Design:Dima Group