جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

همزمان با شب تاسوعای حسینی از المان جانباز در برازجان رونمایی شد.

به گزارش دیارجنوب، شهردار برازجان شامگاه شنبه ۱۵ مردادماه در این آئین اظهار کرد: زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا خصوصا شهدای دشت کربلاعلاوه بر تکلیف اداری و سازمانی یک امر شرعی و دینی است که باید پیوسته به آن توجه شود، زیرا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند بسیاری از مشکلات امروز جامعه را از بین ببرد.

eleman janbaz b 1
مرتضی قدوسی ادامه داد: بر همین اساس، همزمان با شب شهادت ابوالفضل العباس(تاسوعای حسینی) و به جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احترام به جایگاه جانبازان امروز با حضور جانبازان از المان جانباز واقع در انتهای بلوار آزادی(خیابان فرهنگیان) رونمایی شد.
شهردار برازجان با اعلام اینکه رونمایی از این المان ارادت ما را به ابوالفضل العباس(ع) نشان میدهد، افزود: امیدوارم قدم ها و قلم هایمان بیشتر و پربارتر در مسیر ارزش های دینی قرار گیرد.
وی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با بیان اینکه رویکردمان این است نمادهای دینی و ارزشی را در سطح شهر افزایش و گسترش دهیم ادامه داد: هدفمان از رونمایی از این المان ارج نهادن و تجلیل از مقام شامخ ابوالفضل العباس (ع) است. حیفم آمد که میدانی بنام جانباز و ابوالفضل العباس (ع) در شهر نباشد، بنابراین، المان بنام ابوالفضل العباس (ع) را در شب عاشورا رونمایی کردیم.

eleman janbaz b 1 eleman janbaz b 1 eleman janbaz b 1 eleman janbaz b 1 eleman janbaz b 1 eleman janbaz b 1 eleman janbaz b 1 eleman janbaz b 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group