جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن عذرخواهی از مشترکین اعلام کرد: اقدامات ضروری جهت آسیب‌شناسی موضوع و اعمال مقررات مربوطه در دستورکار قرار گرفته است و اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز مشکلات مشابه را از اپراتور‌های ارتباطی پیگیری خواهد کرد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از فرارو، روز گذشته از حدود ساعت ۱۳، اختلال در اینترنت و تماس تلفنی آغاز شد. پس از دقایقی، شرکت مخابرات اعلام کرد بروز این اختلال به دلیل آتش‌سوزی در حوضچه مخابرات منطقه ۸ تهران است. پس از آن اقدامات لازم برای رفع اختلالات آغاز شد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان رگولاتور و ناظر اپراتورها، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از بعدازظهر دوشنبه ۱۰ مردادماه و در پی آتش‌سوزی در یکی از حوضچه‌های فیبرنوری مخابرات استان تهران در اثر اتصال کابل‌های برق عبوری از کنار این حوضچه، ارتباطات بخش ثابت شرکت مخابرات ایران در برخی از نقاط کشور و همچنین ارتباطات شرکت ایرانسل در بخش‌هایی از استان تهران دچار اختلال شد.

ekhtelal net
بر اساس اعلام شرکت مخابرات ایران علت دقیق آتش سوزی از سوی این شرکت در حال بررسی است و از ساعات اولیه بروز مشکل و جهت کاهش آثار اختلال در ارتباطات، تا حد امکان مسیر‌های ارتباطی جایگزین برقرار شده و با تعویض تمامی کابل‌های آسیب دیده به تدریج مابقی این اختلالات برطرف خواهد شد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن عذرخواهی از مشترکین بابت مشکلات پیش آمده، به اطلاع می‌رساند از زمان ایجاد این مشکل، ضمن بازدید میدانی و گردآوری اطلاعات، اقدامات ضروری جهت آسیب‌شناسی موضوع و اعمال مقررات مربوطه در دستورکار قرار گرفته است و اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز مشکلات مشابه را از اپراتور‌های ارتباطی پیگیری خواهد کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group