پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، جزئیات جدیدی از تعیین تکلیف وراث سهام عدالت بیان کرد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از سلام نو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: اخیراً با قوه قضاییه به نتیجه‌ای مثبت برای وراث سهام عدالت دست پیدا کردیم و امیدواریم این اقدام را تا پایان شهریورماه به مرحله نهایی برسانیم.
محمود حسنلو به آخرین جزئیات تعیین تکلیف وراث سهام عدالت اشاره کرد و افزود: اخیراً با قوه قضاییه به نتیجه‌ای مثبتی برای تکلیف سهام عدالت متوفیان و وراث آنها دست پیدا کردیم و اکنون در حال انجام باقی مراحل آن هستیم.

sahame edalat
وعده جدید درباره تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان
وی اظهار کرد: در این زمینه همه تلاش خود را به کار می‌گیریم و امیدواریم تا پایان شهریورماه که وعده آن را به وراث برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان داده بودیم، انجام این اقدام را به مرحله نهایی برسانیم.
حسنلو خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با همکاری‌هایی که با قوه قضاییه در داشتیم و نیز تصمیمات اتخاذ شده، سهام عدالت متوفیان را تا پایان شهریورماه در اختیار وراث قرار دهیم.
معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در ادامه به اقدامات انجام شده برای جاماندگان سهام عدالت اشاره کرد و گفت: مسئولیت تصمیم‌گیری برای جاماندگان سهام عدالت بر عهده دولت است و تعیین تکلیف آن هیچ ارتباطی به سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری ندارد.
وی ادامه داد: در این زمینه از ابتدا قرار بود دولت طرحی را ارائه دهد و مجلس آن را مصوب کند که بعد از آن برای اجرا در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار می‌گیرد.
حسنلو تاکید کرد: برای تخصیص سهام به جاماندگان، اگر سهام مربوطه بورسی باشد اجرای باقی طرح به سازمان بورس محول می‌شود و در نهایت شرکت سپرده‌گذاری آن را ثبت خواهد کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group