پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس دستگاه قضا در سفری بدون پروتکل‌های تشریفاتی و با پرواز عمومی وارد استان بوشهر شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی دادگستری استان بوشهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای شامگاه چهارشنبه ۵ مرداد در سفری بدون پروتکل‌های تشریفاتی و با پرواز عمومی وارد استان بوشهر شد.
با عنایت به ابلاغ دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حذف تشریفات و هزینه‌های زائد و لزوم اجرای یکپارچه و دقیق آن در قوه قضاییه سفر امروز رئیس دستگاه قضا به استان بوشهر نیز همانند سفرهای چندی پیش وی به استان‌های هرمزگان و اصفهان، بدون تشریفات مرسوم صورت گرفت.

boushehr eje ghzaei
اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌ها موجود که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه است، نقطه کانونی اقدامات، برنامه‌ها و سفرهای رئیس عدلیه محسوب می‌شود.
در همین راستا، رئیس دستگاه قضا در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات، به استان بوشهر به عنوان استانی برخوردار از موقعیت استراتژیک و دارای منابع و صنایع مختلف سفر کرد تا در جهت رفع چالش‌ها و معضلات موجود در بحث مبارزه با قاچاق، ساماندهی اموال تملیکی و دیگر مشکلات مبتلابه در این استان، با رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه، اقدامات مقتضی صورت گیرد.
ورود کارشناسی و عملیاتی به مسائل قضایی و مشکلات مردم در حوزه حقوق عامه از اهداف و ویژگی‌های سفرهای رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی است.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از بدو تصدی مسئولیت عدلیه، صیانت مضاعف از حقوق عامه و بیت‌المال، پیشگیری از جرم و شکل‌گیری پرونده‌های قضایی به ویژه پرونده‌های کثیرالشاکی، ارتقاء خدمت‌رسانی و تسریع در حل مشکلات مردم از طریق هوشمندسازی و اصلاح ساختارها و روندهای معیوب را در دستور کار قرار داده که بازدید از مراکز قضایی و مجموعه‌های مرتبط، سفرهای استانی، سفرهای بدون تشریفات و برگزاری نشست‌های نخبگانی برای بررسی تخصصی پرونده‌ها و موضوعات مبتلابه جامعه با همین رویکرد انجام می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group