شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تیم ملی بسکتبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا مقابل اردن نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از همشهری آنلاین در ادامه رقابت های بسکتبال کاپ آسیا که در اندونزی جریان دارد، امروز چهارشنبه و در مرحله یک هشتم نهایی دو تیم ملی ایران و اردن رو در روی هم قرار گرفتند که طی آن تیم ملی بسکتبال کشورمان با نتیجه ۹۱ به ۷۶ مقابل حریف خود شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

basketbal iran
نتیجه کامل این دیدار به این شرح است:
* ایران ۷۶ - اردن ۹۱
(۱۸ به ۲۴)، (۲۰ بر ۲۰)، (۲۹ بر ۲۰)، (۹ به ۲۷)
تیم ملی بسکتبال در حالی نتیجه این دیدار را واگذار کرد که با سه پیروزی برابر سوریه، قزاقستان و ژاپن از مرحله مقدماتی صعود کرد اما با اولین شکست از دور مسابقات کنار رفت.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های کاپ آسیا بازماند که در دوره پیشین این مسابقات قهرمان شده بود.
این دومین بار است که اردنی ها موفق به حذف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات می شوند. تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت های ۲۰۱۱ آسیا در همین مرحله یک چهارم نهایی برابر اردن باخت و به خاطر ناکامی از صعود به مراحل بالاتر از کسب سهمیه المپیک بازماند.
البته ملی پوشان ایران دو سال بعد از آن موفق به جبران آن شکست تلخ در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ۲۰۱۳ شدند اما اینبار بازهم در این مرحله ناکام ماندند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group