شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از کشته و مصدوم شدن ۲ نفر در حادثه ریزش دیوار یک ورزشگاه در اصفهان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از همشهری آنلاین، فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه از ریزش دیوار ورزشگاهی در شهرستان رهنان اصفهان خبر داد.
وی در این خصوص اظهار داشت: در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه روز شنبه تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اصفهان مبنی بر ریزش دیوار ورزشگاهی واقع در خیابان حسین‌آباد رهنان گرفته شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: بلافاصله ایستگاه شماره ۲۱ به محل حادثه اعزام و ایمن‌سازی محل صورت گرفت. ریزش دیوار روی چند خودرو بوده و موجب آسیب‌دیدگی ۲ نفر شده است.

rizesh divar
فوت یکی از مصدومان در حادثه رهنان
کاوه آهنگران با اشاره به فوت یکی از شهروندان در پی این حادثه عنوان کرد: متاسفانه خبر فوت یکی از مصدومان این حادثه در رسانه‌ها اعلام شده که خارج از محل وقوع آن و پس از اعزام به بیمارستان صورت گرفته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن اظهار تاسف بابت این حادثه گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.
همچنین، به نقل از صدا و سیما، مرتضی هارونی مدیر روابط عمومی بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان گفت: بانوی ۷۶ ساله‌ای که دیروز بر اثر حادثه ریزش دیوار کانون فرهنگی و تربیتی اندیشه رهنان (وابسته به آموزش و پرورش) به این بیمارستان اعزام شد، با وجود دریافت مراقبت‌های پزشکی، بر اثر شدت جراحات وارد شده پس از ۳ ساعت جان باخت.
وضعیت مصدوم دوم
هارونی افزود: مصدوم دیگر این حادثه که مردی ۴۶ ساله است همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
به گفته شاهدان عینی، در ریزش دیوار مجموعه فرهنگی رهنان به ۴ دستگاه خودرو سواری نیز آسیب وارد شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group