چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

آبشخور شماره ۴ شهید محمد ترکی در منطقه تنگ سبز روستای راهدار شهرستان دشتستان به همت محسن اسفندیاری محیط بان افتخاری این روستا و با حضور مردم و مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش دیارجنوب، این آیین روز یکشنبه 19 تیرماه با حضور رییس اداره محیط زیست شهرستان دشتستان، اعضای شورای اسلامی روستای راهدار و انجمن دیده بان زیست بوم شهر برازجان برگزار شد.
مهدی اسفندیاری عضو شورای اسلامی روستای راهدار نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و صد و چهل و پنج تن از شهدای محیط بان بیان داشت: محیط بانان حافظان راستین محیط زیست هستند و با عشق و علاقه از عرصه های طبیعی، زیست بوم، گونه های گیاهی و جانوری و ارزش های تنوع زیستی حفاظت و حراست می نمایند.
وی با بیان اینکه محیط بانان سنگرداران حفاظت و حراست از انفال الهی و طبیعت ارزشمند خدادادی هستند و در این راه جان عزیزشان را نیز فدا کرده اند، افزود: آنها نیروهایی هستند که فقط به دلیل عشق به طبیعت، شرایط سخت و دشوار را تحمل می کنند، لذا از خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای محیط بانان سخت کوش منطقه روستای راهدار دشتستان و همه دوستداران خاندان عصمت و طهارت توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش‌ازپیش از دریای فضائل و کرامات سرچشمه زلال رحمت الهی و امام مهربانی ها را مسألت دارم.

bahrebardari abeshkhor 1bahrebardari abeshkhor 1bahrebardari abeshkhor 1bahrebardari abeshkhor 1bahrebardari abeshkhor 1bahrebardari abeshkhor 1bahrebardari abeshkhor 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group