پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: الزام ثبت درج قیمت مصرف کننده کالاهای تولیدی مشمول بر اساس کدGTIN یا شناسه کالای تولیدی در سامانه جامع تجارت در استان بوشهردر حال اجراست.

به گزارش دیارجنوب، ابوالقاسم محمدزاده روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو جلسه 3/04/1401 با حضور مقام عالی وزارت صمت مبنی بر موضوع ثبت اطلاعات قیمت کالاها براساس کد GTIN یا شناسه کالا، در استان بوشهر نیز نمایندگی مجاز مرکز ملی شماره گذاری کالا وخدمات ایران جهت همکاری با واحدهای تولیدی در ثبت اطلاعات قیمت، مشخص گردیده است.

mohamadzadeh samt
محمدزاده با اشاره به اجباری شدن درج قیمت کالا و ثبت آن در سامانه جامع تجارت تصریح کرد: آن دسته از واحدهای صنعتی که از کدهای ایران کد و GS1 و GTIN روی محصولات استفاده می کنند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر کالاهای تولیدی و محصولات خود در این زمینه نسبت به مراجعه به سایت https://portal.gs1-ir.org اقدام نمایند.
معاون اداره کل صمت استان بوشهر براساس اعلام مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران عنوان کرد: هزینه صدور ایران کد و GTIN تا تاریخ 10/04/1401 با تخفیف 50 درصدی ارائه می گردد که به همین منظور واحدهای تولیدی می توانند از فرصت مناسب ایجاد شده بهره مند شوند .
وی یادآور شد: نمایندگی مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران دراستان بوشهر شرکت تجارت پایدار ایرانیان می باشد که متقاضیان محترم می توانند جهت مشاوره در این زمینه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های : 09177703205 و 09368666110 تماس حاصل نمایند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group