جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

معاون حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آمادگی کامل برای سفرهای تابستانی خبر داد و گفت: در مجموع ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای سفرهای تابستانی مردم استان بوشهر فراهم شده است.

به گزارش دیارجنوب، مهدی شهابی از جوان بودن عمر اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان در بخش‌های سواری کرایه، مینی‌بوس به نسبت کشور خوب و مناسب و در حوزه اتوبوس‌ها نیز یکی از جوانترین ناوگان عمومی کشور در استان بوشهر است.
وی با بیان اینکه 39 شرکت حمل و نقل وظیفه جابه‌جایی مسافر در درون و برون استان بوشهر را برعهده دارند گفت: در مجموع تعداد 500 دستگاه اتوبوس شامل 280 دستگاه اتوبوس ملکی استان و 220 دستگاه اتوبوس مهمان طرف قرارداد شرکت‌های حمل و نقل مسافر برای سفرهای تابستانی مردم استان فراهم شده است.
شهابی بیان کرد: بخش حمل و نقل جاده‌ای با همکاری پلیس راه و مشارکت شرکت‌های حمل و نقل مسافر آماده همکاری برای سفرهای تابستانی مردم است.

otoboos
معاون حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با توجه به ضرورت ایمنی سفرها بیان کرد: ناوگان اتوبوس استان با وجود شرایط سنی مناسب ملزم به دریافت معاینه فنی هستند و همه روزه قبل از انجام سفر نیز به وسیله مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل کنترل می‌شوند.
وی از کنترل ناوگان در مسیر تردد خبر داد و افزود: همه ناوگان اتوبوس موظف به نصب سامانه سپهتن هستند و این‌ سامانه امکان کنترل رفتار راننده را در طول مسیر برای پلیس فراهم می‌کنند.
شهابی اظهار داشت: برای اطمینان از رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، ناوگان اتوبوس در حین سفر و در محورهای ارتباطی نیز به‌صورت میدانی و دروازه‌ای با مشارکت پلیس راه و کارشناسان حمل و نقل کنترل می‌شوند.
معاون حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از همکاری کامل بخش راهداری استان برای سفرهای تابستانی مردم خبر داد و خاطر نشان کرد: 16 راهداری و راهدارخانه استان با ظرفیت کامل آماده اجرا طرح و سفر تابستانی و کمک به سفر ایمن مردم در محورهای ارتباطی هستند .
وی رفتار توأم با احترام و ادب رانندگان و خدمه اتوبوس‌ها با مسافران را یک ضرورت اساسی دانست و بیان کرد: از مسافران تقاضا می‌شود که در طول مسافرت، ضمن رعایت نکات ایمنی هرگونه مشکلی از با سامانه ارتباطی 141 گزارش کنند./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group