جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۹خدمه موتور لنج باری که در مسیر آبادان- بوشهر در حال تردد بود از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس نجات پیدا کردند.

به گزارش دیارجنوب، محمد شکیبی نسب روز چهارشنبه اظهار کرد: با اعلام اضطرار موتور لنج حادثه دیده به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناور ناجی ۹جهت امداد رسانی به محل وقوع حادثه اعزام شد.
وی اضافه کرد: با رسیدن شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلام شده و تحویل پمپ تخلیه اضطراری به شناور، در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات تخلیه اب انجام شد و آبگرفتگی شناور تحت کنترل در آمد.

lenj baari
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با ایمن شدن وضعیت موتور لنج مضطر و رفع کامل خطر، با اعلام فرمانده موتور لنج مبنی بر نداشتن نیاز به حضور شناور ناجی، ناجی ۹ به سمت پایگاهش در جزیره خارگ برگشت و موتور لنج نیز به‌سمت مقصد بندر بوشهر حرکت کرد.
شکیبی نسب تاکید کرد: انتظار است فعالان عرصه دریا و دریانوری پیش از ترددهای دریایی با اطلاع کامل از وضعیت دریا از مطلوب بودن شرایط و انجام تردد ایمن دریایی اطمینان حاصل کنند./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group