شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

دفتر موقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر برازجان با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر و فرماندار دشتستان راه اندازی شد.

به گزارش دیارجنوب، سید عباس موسوی نژاد مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر در این آئین اظهار داشت: با ابلاغ بخشنامه وزارت کشور و با برگزاری جلسه مشترک میان دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیران دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر های بوشهر و برازجان، برنامه ریزی لازم به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی در محله های کمتر برخوردار این دو شهر انجام شد.
وی اضافه کرد: دفتر موقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان سال به کودکان و نوجوانان در شهر برازجان خدمات ارائه می کند.

tashilgari borazjan
موسوی نژاد افزود: راه اندازی این پایگاه‌های موقت با استفاده از ظرفیت موجود دفاتر تسهیلگری و توسعه محلات بوشهر و برازجان در حوزه های نیروی انسانی، فضای آموزشی و نفوذ فرهنگی میان جامعه هدف انجام می شود.
وی اضافه کرد: توجه ویژه به محله‌های کم برخوردار یکی از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب و از وظایف اصلی سازمان اجتماعی کشور و دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی در استانداری ها است.
موسوی نژاد اضافه کرد: برنامه ریزی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در راستای ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ضروری است.
وی گفت: در زمان حاضر ۲ دفتر تسهیلگری محلی در استان بوشهر فعال است که محله‌های رایانی، سرتل و امامزاده بوشهر و محله‌های حسین آباد، اکبرآباد، فرهنگیان و کوی گرمسیری برازجان را زیر پوشش قرار داده است.
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، موسوی نژاد گفت: دفاتر تسهیلگری در محله‌های حاشیه‌ای و کمتر توسعه یافته شهری مستقر می‌شوند و به عنوان رابط مردم با بخش دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تلاش می‌کنند در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت شهری این محله‌ها اقدام کنند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group