جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

با اعلام دکتر امیری خراسانی در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بوشهر سومین هیات برتر کشور شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی هیات استان بوشهر، پیش از ظهر امروز و در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پنج هیات برتر کشور توسط دکتر امیری خراسانی اعلام شدند که استان بوشهر با عملکرد درخشان خود در سال ۱۴۰۰ توانست عنوان سومی را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است طبق ارزیابی عملکرد فدراسیون، استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، خراسان رضوی و اردبیل به ترتیب اول تا پنجم شدند.

سعید اسماعیلی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بوشهر گفت: کسب این عنوان افتخاریست که قطعا با تلاش و کوشش خانواده بزرگ ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بوشهر‌ به دست آمده است و به همین دلیل به عنوان عضو کوچکی از هیات، کسب عنوان برتر هیات در بین سایر هیات‌های استانی را به مدیرکل شریف ورزش و جوانان استان تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: مهمترین عنوان از نظر بنده، ایجاد فضایی مناسب برای گسترش، توسعه و احیا ورزش‌های سنتی، روستایی، عشایری و احیا بازی‌های بومی محلی است. اما قطعا کسب این عنوان انگیزه و انرژی اعضای هیات را برای فعالیت بیشتر دوچندان می‌کند.

رئیس هیات استان بوشهر خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه جام پرچم جزو اولویت هیات است و قطعا با تمام وجود برای این مسابقات مایه می‌گذاریم.

heyat boshehr rotbe 1heyat boshehr rotbe 1heyat boshehr rotbe 1heyat boshehr rotbe 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group