جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

آیین اختتامیه نخستین جشنواره کاریکاتور استان بوشهر(گرامیداشت روز جهانی زمین پاک) ۱۹ خردادماه با حضور داوران و نفرات برگزیده در دفتر شهردار برازجان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب ، شهردار برازجان در این آیین ضمن تقدیر از حضور و همراهی هنرمندان رشته کاریکاتور و دیگر شرکت کنندگان در این جشنواره اظهار کرد: حوزه مدیریت شهری باید تلفیقی از تخصص و ذوق و سلیقه هنری باشد.

مرتضی قدوسی با اعلام اینکه استفاده از ظرفیت های هنری و هم اندیشی با اهالی هنر و فرهنگ می تواند مدیریت شهری را به سمت بافت های زیبا و خلاقانه سوق دهد عنوان کرد: کاریکاتور هنری اجتماعی است و می تواند در بیان معضلات و مشکلات شهری نیز موثر باشد، از این رو بر آن شدیم تا برای اولین بار با توجه به سابقه خوب برازجان در هنر کاریکاتور استان این جشنواره را برگزار کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان گفت: کاریکاتور هنری خلاقانه است که می تواند کارکرد های فرهنگی و اجتماعی داشته باشد و شورای اسلامی برازجان نیز لزوم برگزاری این جشنواره را احساس و در کنار آن از همه ی هنرمندان رشته های مختلف رسالت حمایت را مد نظر دارد.

رییس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان محمدرضا کوهکن در این آیین بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان دشتستان در حوزه هنر کاریکاتور نخستین جشنواره کاریکاتور استان بوشهر طراحی و با حمایت خوب و موثر شهردار و کمیسیون فرهنگی شورای شهر همراه شد. امیدواریم این جشنواره آغازی بر جشنواره های سالانه و بستری برای معرفی این هنر، هنرمندان جوان و ترویج فرهنگ مدیریت شهری باشد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه طحانیان، احمدی خرم و زیارتی داوران این جشنواره به بیان دیدگاه های خود پرداختند و نفرات برتر جشنواره نیز نظرات خود را مطرح و در پایان شهردار برازجان با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی از برگزیدگان این جشنواره تقدیر کرد.

شایان ذکر اینکه اسامی برگزیدگان در بخش کودکان نازنین سلطانی، امیرحسین زنده باد، امیرحسین صداقت شایسته تقدیر  امیرمحمد زنده باد و در بخش بزرگسالان هیأت داوری اثری را شایسته مقام اول ندانست نیکی فاتحی نفر دوم و محمدحسن بهزادی نفر سوم و همچنین خانم فاطمه غلامی شایسته تقدیراعلام شدند.

karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1karikator bargozide bor 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group