جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پدر ۶۰ ساله دشتستانی در سحرگاه شب میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) به بیماران نیازمند پیوند عضو حیات دوباره بخشید.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا باقری در تشریح این خبر اظهار داشت: اعضای پیکر محمد دباله پدر ۶۰ ساله دشتستانی از روستای سرقنات با رضایت خانواده نوع‌دوست و ایثارگرش سحرگاه دیشب در بیمارستان شهید گنجی برازجان بعد از تأیید شدن مرگ مغزی ایشان به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا شد.
وی تصریح کرد: این جان‌بخش عزیز که در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری بود بعد از تأیید شدن مرگ مغزیشان که به دنبال سقوط از نخل اتفاق افتاده بود، کبد و دو کلیه توسط دکتر سارا فریفته برداشت و جهت پیوند به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز فرستاده شد.

ehdaye ozv b
باقری از چهارمین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جاری خبر داد و گفت: این نود و هشتمین اهدای عضو استان بوشهر و چهارمین اهدای عضو استان در سال جاری است.
به نقل از خبرنگار وبدا؛ مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از مجموع ۸ مرگ مغزی تأیید شده در استان بوشهر در سال جاری ۵ خانواده رضایت به اهدای عضو داده‌اند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group