جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فرماندار دشتستان انسانی باهوش، متدین و با انگیزه ی خدمت است.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، محمدتقی ایرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداو سوم خرداد ماه روز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: دوره جدیدی در راستای خدمت رسانی به مردم دشتستان آغاز شده که نشانه ای از توسعه، پیشرفت و رشد در این شهرستان خواهد بود.
وی به شرایط حساس اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: ما یک دوره حساس جراحی اقتصادی را در کشور شاهد بودیم که با انسجام، وحدت و درک بالای مردم توانستیم دست رانت خواران و آقازاده ها را قطع کنیم.
ایرانی با بیان اینکه ریاست جمهوری با واریز یارانه، صداقت خود را به مردم اثبات کرد، افزود: در اجرایی شدن این طرح شاهد تخریبات و آشوبهایی در نقاط مختلف کشور بودیم که خوشبختانه بوشهر از استان های آرامش و امنیت بود.

moarefe benafi 1
وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر از شرایط حساس انقلاب درک بالایی دارند، افزود: جامعه ای که مردم آن در مشارکت سیاسی بیشترین آمار را دارند نشان از دفاع در برابر انقلاب، وفادای به نظام و عشق ورزیدن به رهبر است.
وی به محرومیت های موجود در استان اشاره کرد و گفت: اگر مردم مستضعف و محروم هستند ولی عشق، بصیرت و آگاهی دارند و بالاترین مقام دفاع از انقلاب را به خود اختصاص داده اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مردم در طول تاریخ مبارزه کردند اما سر تعظیم در برابر استکبار فرود نیاوردند و امروز هم مایه سربلندی ملت ایران در مرزبانی و دفاع از آرمان های این نظام هستند.
وی به انقلابی و جهادی بودن صادق بوستانی سرپرست سابق فرمانداری دشتستان اشاره کرد و گفت: بوستانی فرزندی از این شهرستان و در کنار مردمان سرزمینش رشد کرده و طی این مدت کوتاه خدمات ارزنده ای از ایشان شاهد بودیم که قابل تقدیر است.

moarefe benafi 1
ایرانی، فرماندار جدید دشتستان را انسانی باهوش و متدین دانست و افزود: فرماندهان انسان های باهوشی هستند و باید در مقابل دشمن لحظه ای تصمیم بگیرند و احمد بنافی نیز فرزند باهوش، با انگیزه و عاشق خدمت در استان و شهرستان دشتستان است و با فرصتی که در اختیارش قرار گرفته قطعا منشا خیر و برکت خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: باید با وحدت، انسجام و دست در دست هم فرماندار جدید دشتستان را یاری کنیم.
وی با بیان اینکه شهرستان دشتستان ظرفیت توسعه روزافزونی دارد، خاطرنشان کرد: وسعت این شهرستان بیش از استان البرز است و در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.

خبر مرتبط:

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دشتستان برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group