پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

سرپرست سابق فرمانداری دشتستان گفت: فرمانداری برای ما هدف نبود بلکه ابزاری برای خدمت و تلاش شبانه روزی بمنظور رفع مشکلات مردم بود.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، استاندار بوشهر بعدازظهر روز شنبه 31 اردیبهشت ماه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا بزرگترین مجاهدان ما بودند که جان خود را در راه نظام اسلامی تقدیم کردند و ما اکنون بعنوان ادامه دهنده راه آنها باید تا رمق در بدن داریم برای خدمت به مردم و این نظام تلاش کنیم.
وی ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: فتح خرمشهر از لحاظ نظامی، حادثه ای مهم و نقطه عطفی در تاریخ ملت است که فرزاندان و نوادگان شما در قرن های مختلف به آن افتخار خواهند کرد.
استاندار بوشهر به تلاش های بی وقفه و جهادی صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان اشاره کرد و گفت: بوستانی در ابتدا برای جایگاه معاونت سیاسی فرمانداری این شهرستان در نظر گرفته شده بود که در نهایت بعنوان فرماندار معرفی شود؛ ولی بدلیل اتفاقات مختلف و تغییرات مدیریتی در فرمانداران، وی را بعنوان سرپرست و معاون سیاسی این مجموعه در نظر گرفتیم.
وی تصریح کرد: صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان به مدت 4 ماه و 20 روز بصورت شبانه روزی، خالصانه وجهادی برای مردم تلاش کرد و از این بابت از عملکردش رضایت کامل داشتم و از این به بعد نیز در استانداری کنارم خدمت خواهد کرد.

moarefe benafi 1
محمدی زاده با بیان اینکه در راستای ارتقای فرزندان شهدا تلاش خواهم کرد، افزود: فرزندان شهدا، ایثاگران و جانبازان این استان در استانداری و فرمانداری ها از برنامه های اصولی ما هستند که به هرطریقی آنها را گرامی داشته و خود را مدیون آنها میدانیم.
وی درخصوص انتخاب فرماندار دشتستان عنوان کرد: با تشکیل جلسه وحضور 10 صاحب نظر در دشتستان، گزینه های پیشنهادی را مورد بررسی قرار دادیم و پس از رای گیری "احمد بنافی" بیشترین رای را از آن خود کرد.
استاندار بوشهر یادآور شد: سپاه برای احمد بنافی این جوان انقلابی برنامه هایی داشت و بسختی توانستیم موافقت آنها را گرفته و وی را بعنوان فرماندار مهمترین شهرستان استان معرفی کنیم.
محمدی زاده با بیان اینکه دشتستان بزرگترین و مهمترین شهرستان استان بوشهر است، افزود: بزرگترین جامعه ایثارگری و پیشکسوتان ما در دشتستان قرار گرفته و باید هرچه زودتر فرماندار این شهرستان مشخص میشد.
وی با بیان اینکه روند تایید و انتصاب احمد بنافی بعنوان فرماندار جدید شهرستان 50 روز به طول انجامید، افزود: امروز یک فرماندار انقلابی، تحصیل کرده و هوشمند به دشتستان تحویل دادیم و باید با انسجام و همدلی برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.
محمدی زاده با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر برازجان و شهردار این شهر باید با هم هماهنگ باشند و از اختلافات بپرهیزند، افزود: باید از فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده استفاده نموده و به مردم نجیب، لایق و صدیق خدمت رسانی کنیم و پایه های نظام اسلامی را روز به روز تقویت نماییم.
صادق بوستانی سرپرست سابق فرمانداری دشتستان در این آیین ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: استاندار انقلابی و جهادی ما از دل مکتب حاج قاسم بیرون آمده و ما نیز افتخار سربازی ایشان را داریم.
وی به خدمات عظیم استاندار بوشهر برای ارتقاء جایگاه استان در سطح ملی اشاره کرد و گفت: نحوه رفتار ما نیز با الگوپذیری و پذیرش توصیه های ایشان خواهد بود.
سرپرست سابق فرمانداری دشتستان عنوان کرد: آزادسازی خرمشهر مبتنی بر علم و دانش، هنرمدیریت و اقدام هوشمندانه ای است که جوانان انجام دادند و این پیروزی عظیم را بوجود آوردند.
بوستانی با بیان اینکه تلاش های ما برگرفته از دستورات مقام معظم رهبری است، افزود: در گام دوم انقلاب به حضور جوانان درعرصه مدیریتی کشور و تاکید بر تولید دانش بنیان و اشتغالزایی توصیه شده که این توفیق نصیب ما شد و تمام تلاشمان را در این زمینه به کار گرفته ایم.

moarefe benafi 1
سرپرست سابق فرمانداری دشتستان با اشاره به اینکه جهاد تبیین که یک واجب عینی و اقدام فوری است، افزود: ما وظیفه داریم در هر مراسمی از خدمات گسترده 43 سال انقلاب اسلامی با مردم سخن بگوییم و این موضوع را به نسل های جدید منتقل کنیم.
وی با بیان اینکه جهاد تبیین در مقابل جبهه تحریف قرار گرفته، بیان داشت: هر فردی در هر لباسی خدمات دولت را زیر سوال ببرد در جبهه تحریف قرار خواهد گرفت و ما وظیفه داریم از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی دفاع کنیم.
بوستانی هدف خودرا در دل مردم بودن و حضور در میدان داشتن عنوان کرد و گفت: ما باید دردورافتاده ترین نقطه شهرستان حضور یافته و پای در دل و مشکلات مردم بنشینیم و با تلاش شبانه روزی در جهت رفع مشکلاتشان تلاش نماییم.
وی عنوان کرد: ما از بدو ورود در فرمانداری کار خود را با دعوت از گروه های جهادی آغاز کردیم و اقدامات خوبی را در بازدید از بخش ها و پیگیری مشکلات مردم نجام دادیم.
بوستانی با بیان اینکه ما فرمانداری را تبدیل به مردم مداری کردیم، افزود: فرمانداری برای ما هدف نبود بلکه ابزاری برای خدمت و تلاش شبانه روزی در جهت حل مشکلات مردم بود.
وی به اقدامات صورت گرفته طی چند ماه فعالیت در فرمانداری دشتستان اشاره کرد و گفت: طی این مدت بیش از 100 بازدید میدانی داشتیم و با جسارتی که داشتیم توانستیم مسائل و مشکلات مردم را در تهران و با عالی ترین مقامات پیگیری کنیم و که نتایج خوبی را به همراه داشت.
سرپرست سابق فرمانداری دشتستان به مشکلات مردم در نقاط کم برخوردار اشاره کرد و افزود: مشکلات مردم تنها با همدلی، اتحاد، انسجام، در کنارهم بودن، درد مردم را لمس کردن و در کنارآنها نشستن و با تلاش شبانه روزی برای رفع آنها برطرف خواهد شد.

moarefe benafi 1
وی با اشاره به ایده کاروان خدمت در نقاط کم برخوردار دشتستان گفت: ما به همراه مدیران دستگاه های اجرایی  و گروه های جهادی به نقاط کم برخوردار و نیازمند شهرستان رفتیم تا بتوانیم با قرار گرفتن در کنار مردم و شنیدن صحبتهایشان در جهت خدمت رسانی و رفع مشکلاتشان تلاش نماییم.
بوستانی تاکید کرد: شهرستان دشتستان بیش از آنکه تشنه آب باشد تشنه اتحاد، انسجام و همدلی است و مطمئن هستم با حضور برادر بزرگوارم "احمد بنافی" این اتفاق خواهد افتاد.
وی خاطرنشان کرد: از همگی میخواهم که با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی در کنار برادر بزرگوارمان "احمد بنافی" باشند و ما نیز در هر سنگری که باشیم خدمتگزار مردم عزیزمان خواهیم بود.
سرپرست سابق فرمانداری دشتستان در پایان ضمن قدردانی از پدر مرحوم و دعای خیر مادرش برای این همه الطاف الهی بیان داشت: همه ما باید تابع دستورات مقام معظم رهبری و نگاه ریاست جمهوری باشیم و در راستای تقویت این نگاه و رسیدگی به محرومان و مستضعفان در دورترین نقاط گام برداریم.

خبر مرتبط:

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دشتستان برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group