شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

سومین نمایشگاه نقاشی کوبیسم مجموعه آثار زهره و زهرا زمانی با حضور جمعی از هنرمندان دشتستانی در کافه کامک واقع در پاساژ گلد برازجان گشایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، فروغ (زهرا) زمانی درخصوص این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، قدردانی از زنده گان و پیشکسوتان شهرستان دشتستان است.
این هنرمند دشتستانی افزود: تمامی آثار موجود در نمایشگاه از چهره پیشکسوتان شهرستان طراحی شده و همگی از این بابت رضایت کامل دارند.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه بیشتر به معرفی دشتستان پرداخته شده، افزود: آثاری چون کاروانسرای مشیرالملک، گور دختر، چهره های پیشکسوتان قدیمی شهرستان و دو اثر از هنرمند مهمان خانم شقایق خبیدیان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
زمانی ادامه داد: ۱۸ اثر در این نمایشگاه قرار گرفته که ۸ مورد آن چهره و مابقی نیز به آثار تاریخی و زیبایی های شهرستان پرداخته شده است.
زهره زمانی از دیگر هنرمندان دشتستانی درخصوص سبک این آثار بیان کرد: بیشتر این آثار تلفیقی از سبک رئال و کوبیسم و تعدادی از آنها نیز انتزاعی است‌ که هرکدام ویژگی ها و توضیحات خاصی دارد.
وی اضافه کرد: طراحی گور دختر تلفیقی از سبک کوبیسم مدرن و انتزاعی است و کاروانسرای مشیرالملک نیز به سبک کوبیسم مدرن کار شده است.
شقایق خبیدیان، هنرمند مهمان در این نمایسگاه درخصوص دو اثر خود به خبرنگار دیارجنوب گفت: این دو اثر هر دو با ایده های خودم در سبک کوبیسم طراحی شده است.
گفتنی است؛ این نمایشگاه از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تا روز پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱:۳۰ پذیرای علاقه مندان است.

kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1kobism nama 1

 

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group