جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براساس تصمیم کارگروه اضطرار و آلودگی هوای این استان به دلیل غلظت گرد و غبار حاکم بر فضای ۹ شهرستان‌ مدارس، دانشگاه ها و اداره‌های حوزه ستادی این مناطق امروز (سه شنبه) تعطیل شدند.

به گزارش دیارجنوب، کوروش دهقان روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: بر این اساس در ۹ شهرستان دیلم، گناوه، بوشهر، دشتی، دشتستان، کنگان، دیر، عسلویه و تنگستان غلظت گردو غبار بسیار بالا است و همه مدارس، دانشگاه ها و اداره ها بجز بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان و عملیاتی تعطیل است.
وی اضافه کرد: براساس بررسی ها تنها شهرستان‌ جم در استان بوشهر در وضعیت خطرناک گرد و غبار قرار ندارد و در صورت قرار گرفتن در شرایط خطرناک تصمیم لازم اتخاذ و اعلام خواهد شد.

gardoghobar
دهقان یادآور شد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر جهت وزش باد غالب به گونه ای است که انتظار می رود به مرور غلظت گرد و غبار در این استان کاهش یابد.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر از اواخر وقت روز گذشته تا بعد از ظهر روز پنجشنبه هفته جاری وزش بادهای شدید شمال غربی و احتمال نفوذ گرد و غبار فرا منطقه ای و هشدار سطح زرد (آگاهی و اقدام در صورت نیاز) اعلام شده بود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group